Ik ben dus al 3 maanden aan het proberen om mijn gsm abonnement dat bij mijn tuttimus pack zit in orde te krijgen. Ik betaal voor een abonnement van 2 gb maar het systeem zegt dat ik maar 1gb in mijn bundel heb. Dit voor 2 gsm's. Elke keer krijg ik dus 60 euro extra op mijn factuur omdat ik over de 1 GB kom waardoor ik al elke keer moet bellen/ mailen om dit bedrag terug te krijgen ondanks de belofte van de klantendienst dat dit' automatisch ' in orde zou komen....Bijkomend probleem is dat mijn 4 g telkens stopt met werken waardoor ik niet eens de 2 gb kan gebruiken waarvoor ik dan ook betaal ....iemand een idee om dit in orde te krijgen want mijn geduld is op. Als ik nog 1 maal dat menutje door moet gaan om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen ....
Bladzijde 1 / 1
Dag Tijl,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk we het graag voor je na.
Mvg, Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk we het graag voor je na.
Mvg, Koen
Dossier 42262614 is intussen in behandeling bij de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt, HeidiE
Probleem is nog steeds daar en klacht wordt afgesloten. Dit snap ik dus niet. Normaal wordt een klacht pas afgesloten als alles in orde is...ik heb nog steeds geen data en de gegevens in myproximus zijn nog steeds niet correct.
bij deze dus terug een nieuwe klacht ingediend opdat iemand überhaupt de moeite zou doen om deze problemen op te lossen...dit na 30 minute zoeken op de website....Het is overduidelijk dat het de klant moeilijk gemaakt wordt om via mail/telefoon een oplossing voor een probleem te bieden. Dag 6 en nog steeds geen 4G...hoe moeilijk kan het zijn om een product aan te bieden dat werkt zoals het aangeboden wordt...het ironische aan heel het verhaal is dat het geld wel elke maand op tijd van mijn rekening is...weliswaar telkens 60euro minstens te veel...
Dag Tijl,
Ik heb alvast een nieuw dossier aangemaakt, dit om te vragen hoever het IT ticket staat voor de zaak. Onze oprechte excuses voor de hele situatie.
Groetjes, Nicky
Ik heb alvast een nieuw dossier aangemaakt, dit om te vragen hoever het IT ticket staat voor de zaak. Onze oprechte excuses voor de hele situatie.
Groetjes, Nicky
Dag 7 zonder 4g data....geen "gratis" "ingebegrepen" facebook waarvoor ik betaal. noppes nada ....dit houdt je niet voor mogelijk! Ik steek er geen minuut tijd meer in ! Morgen gaat alles van proximus buiten! Wat een klucht is me dat!Betaal ik liever iets meer maar ben ik zeker dat het werkt!
Raaaaaazend!!!!!!!!
Raaaaaazend!!!!!!!!
Dag Tijl,
Ik begrijp dat dit zeer vervelend voor je is.
Nu is er een dossier (42305442) opgemaakt en een collega laat je zeker nog iets weten ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Koen
Ik begrijp dat dit zeer vervelend voor je is.
Nu is er een dossier (42305442) opgemaakt en een collega laat je zeker nog iets weten ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Koen
de optie om extra data aan te kopen aan 5 euro en dan terug te krijgen via creditnota werkt ook niet...de ene foutmelding na de andere op my proximus ...
ik ben blijkbaar geen mobile klant?
Ik laat een collega je meteen bellen met info.
Mvg, Koen
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.