problemen regio Vilvoorde met DSL (internet & tv) ?

  • 4 December 2011
  • 2 reacties
  • 576 Bekeken

hallo

Sinds zaterdagmorgen flikkert het dsl lampje op mijn Bbox2. Meermaals heropstarten van bbox2 en tvdecoder brengen geen soelaas. Bellen naar 0800 22700 geeft sinds zaterdagvoormiddag enkel het "automatische" bericht dat het telefoonverkeer in de zone (bedoelen ze 02, of eerder een 'gebied') ernstig verstoord is. En dan wordt de klachtenlijn verbroken. Dus geen doorschakeling naar een 'echte' helpdeskmedewerker.

Nergens op de belgacomwebsite enige verwijzing naar problemen.
Is Belgacom misschien te veel bezig met het installeren van de FON ipv de gewone dienstverlening te waarborgen ?

2 vragen aan EVA (en anderen):

a) wanneer geraakt dit opgelost en waarom is er zo "weinig" (understatement: het moet "GEEN" zijn) info beschikbaar voor de klant.
b) waarom is er op de belgacomwebsite nergens een duidelijke "netwerkstatus" te vinden (of is die pagina zodanig goed verscholen ?)

Graag ook bevestiging dat Belgacom 2 dagen van mijn abonnement gaat CREDITEREN op mijn volgende factuur wegens niet kunnen gebruiken. (NB ik surf nu via een andere verbinding ...)

Met dank

fd022364

2 reacties

Beste b vil,


blijkbaar zijn er inderdaad problemen geweest in uw regio. Momenteel echter merk ik wel dat die connectie terug in orde zou moeten zijn?

Kan je me anders even je contactnummer bezorgen (via prive-bericht) zodat onze technische dienst met u kan nagaan of er nog technische problemen zijn?


Mvg

Eva van Belgacom
Opgelost ! Maar het heeft toch even geduurd voor er iemand van Belgacom reageerde (Eva dus op dinsdag) terwijl het probleem zich sinds zaterdag stelde (mijn forumbericht van zondag, wegens 'automatisch' antwoordapparaat klachtenlijn 0800 22700 gedurende het hele weekend en op maandag).

Ik heb Belgacom herhaaldelijk op hun fouten en tekortkomingen gewezen (via Forumbericht - zie eerder -, via privébericht EVA, via 'klachten' op de website). Uiteindelijk (na een 2de bericht) heb ik ook een kredietnota gekregen, wat niet meer dan normaal is gezien de Belgacomklant zelf de moeite moet doen.

De vraag met het vermelden van de netwerkstatus op de Belgacomwebsite is wel nog onbeantwoord gebleven. Dat zal verre toekomstmuziek blijven ... net zoals een echte persoonlijke klachtendienst 0800 22700.

b vil

Reageer