Na het inloggen bij de app (dit op android and W10) krijg ik de melding:
Geen toegang
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveer is op de Proximus website (via MyProximus)
Ik heb dit nagekeken en dit blijkt geactiveerd te zijn. Toch kan ik op beide platformen geen verbinding maken.
Bladzijde 1 / 1
Heb hetzelfde probleem. Heb via MyProximus gechat met een zekere Bruno die beweert dat hij dat binnen de 15 minuten in orde brengt. Afwachten dus
Dag ManuelG,
Kan je mij even, via prive bericht, je klantnummer eens doorsturen?
Dan bekijk ik dit even voor je.
Hoe ons contacteren via privé bericht ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Andy
Kan je mij even, via prive bericht, je klantnummer eens doorsturen?
Dan bekijk ik dit even voor je.
Hoe ons contacteren via privé bericht ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Andy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.