Sinds zondagavond kunnen we onze voorgaande opnames niet meer afspelen. Er staat overal een kruis aan gemeld.
Heeft nog iemand deze problemen of kent iemand de oplossing? We hadden bv. Wall-E opgenomen voor de kindjes (was wat laat om op te blijven) maar kunnen deze nu niet meer afspelen.
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
U kan eventueel proberen de decoder te resetten door de stroom even te verbreken en vervolgens de toetsen power, menu en ok voor een 15-tal seconden ingedrukt te houden.
Als dit het probleem niet oplost kan u best de helpdesk contacteren (080022700). Zij kunnen u een storingsnummer geven waarmee u de decoder gratis kan gaan omruilen.
Vriendelijke groet,
Eva
U kan eventueel proberen de decoder te resetten door de stroom even te verbreken en vervolgens de toetsen power, menu en ok voor een 15-tal seconden ingedrukt te houden.
Als dit het probleem niet oplost kan u best de helpdesk contacteren (080022700). Zij kunnen u een storingsnummer geven waarmee u de decoder gratis kan gaan omruilen.
Vriendelijke groet,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.