Skip to main content
wij zijn met veel moeite in januari overgegaan van Telenet naar proximus. Na vele telefoons, problemen, etc. Zijn zij ons achteraf met een vergoeding tegemoed gekomen. Echter kregen wij een 3-4 weken geleden telefoon voor een "tevredenheids enquete" aangezien wij recent klant waren geworden. Van dat gesprek heb ik werkelijk maar de helft verstaan. Ons ontvangst is bij mij en mijn man onvoorspelbaar slecht....Met onvoorspelbaar bedoel ik, eenderd welke moment kan het wegvallen, eenderd waar...Wij hebben alletwee een Iphone 5S en hadden zelden tot nooit problemen daarvoor bij telenet. Aangezien proximus ons zelf belt, laat ik hun dit probleem ook weten. Wij waren onderweg op vakantie en ze gingen ons na een week (als we terug waren) terug bellen. Die dag een mail dat ze ons niet konden bereiken (nochtans geen gemiste oproep, dus weeral geen ontvangst waarschijnlijk...). Enkele uren later (om 20u) belt er iemand van de vaste diensten (terwijl het om mobiele diensten ging). Hij wou ons niet geloven dat wij zo vaak een slecht een ontvangst hadden. Indien dit enkel thuis was, kon hij ons eventueel wel geloven, indien wij in een grijze zone zouden zitten. Hiervoor is er een mogelijkheid iets op u modem te plaatsen liet hij ons weten (waar we extra moeten voor betalen) Voor beter ontvangst thuis. Ik meld dat ik dit niet normaal vind...En dat het niet enkel thuis is. Weeral discussie dat dit niet kan...EN dat wij het niet snappen???ik snap het maar al te goed 🙂 Ik leg uit dat Proximus ons gebeld heeft om onze tevredenheid te horen, ik heb toen mijn verhaal gedaan en daarop is hij nu de persoon die ons hierover moet terug bellen, dus ik begrijp niet dat hij in discussie gaat....Op dat moment legt de persoon de telefoon neer...zo ver de tevredenheidsenquete van proximus...Geen ontvangst? Trek u plan dan maar....Ohja ik melde dat ik als het zo verder blijft duren, terug ga naar telenet, hij heeft mij geantwoord dat ik dit dan moet doen? klantvriendelijkheid???? Maar wij zitten nog steeds dus met ons probleem van slecht ontvangst!
Dag Ellen, spijt me dit te lezen, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen en de locaties waar je netwerk verminderd is, kan je mij bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679,Groetjes, Nicky

Reageer