Sinds vandaag kunnen we de menu's niet meer raadplegen. Nog de tv-gids, pvr, menu, etc...
er komt steeds: Nog even geduld Belgacom TV is aan het opstarten.
Ik heb al verschillende keren de decoder opnieuw opgestart, maar het heeft niet geholpen.
Bladzijde 1 / 1
Je moet wél een 10 à 12 minuten wachten vooraleer alle functies terug beschikbaar zijn...beeld en geluid heb je dan wel en zappen kan ook.
Ik heb zelfs meer als een uur gewacht en nog steeds hetzelfde probleem. En ook deze morgen na een ganse nacht nog steeds aan het opstarten. Kijken en zappen is geen probleem, welisbaar zonder info
modem ook eens proberen resetten. als dat niet helpt moet je bellen naar 0800 22 700
mvg
mvg
Intussen werken de meeste menu's weer (info, pvr en tv-gids)
enkel het menu zelf geeft problemen. Ik krijg een foutbericht. Maar misschien komt dat wel nog goed. Ik wacht nog even af voor ik de helpdesk bel.
enkel het menu zelf geeft problemen. Ik krijg een foutbericht. Maar misschien komt dat wel nog goed. Ik wacht nog even af voor ik de helpdesk bel.
Op aanvraag werkt nog steeds niet. Ik krijg error 45503. Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Heeft er iemand nog deze foutmelding?
Je kan mss eens een factory reset doen van je bbox2 en als die terug opgestart en volledig stabiel is dan nog eventueel een factory rest van de decoder.
Zie hiervoor: http://bgctv.skynetblogs.be/#factoryresetbbox2" target="_blank & http://bgctv.skynetblogs.be/#factoryResetbgcDec" target="_blank
http://bgctv.skynetblogs.be/#reset" target="_blank
Zie hiervoor: http://bgctv.skynetblogs.be/#factoryresetbbox2" target="_blank & http://bgctv.skynetblogs.be/#factoryResetbgcDec" target="_blank
http://bgctv.skynetblogs.be/#reset" target="_blank
beste
bel toch maar eens naar de 0800 22 700 (gratis en tot 22h00), want dat zijn geen normale verschijnselen.
ze zullen wellicht beginnen met uw decoder eens uit het systeem te halen en dan terug in te steken
mvg
bel toch maar eens naar de 0800 22 700 (gratis en tot 22h00), want dat zijn geen normale verschijnselen.
ze zullen wellicht beginnen met uw decoder eens uit het systeem te halen en dan terug in te steken
mvg
Beste Misterbio,
Kan u mij in een privébericht uw abonnementsnummer of login sturen?
Via deze kan ik nagaan of er enige fouten zichtbaar zijn op de lijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan u mij in een privébericht uw abonnementsnummer of login sturen?
Via deze kan ik nagaan of er enige fouten zichtbaar zijn op de lijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Hallo,
Het probleem is ondertussen opgelost. Ik heb gisteren contact opgenomen met de helpdesk van Belgacom. Poging om te resetten is mislukt en ik ben deze morgen mijn decoder gaan omruilen.
Mvg
Het probleem is ondertussen opgelost. Ik heb gisteren contact opgenomen met de helpdesk van Belgacom. Poging om te resetten is mislukt en ik ben deze morgen mijn decoder gaan omruilen.
Mvg
Ook wij hebben dit probleem reeds 'n week en worden 't stilaan beu.
Steeds de melding "Nog even geduld. Belgacom TV is aan 't opladen".
We kunnen geen menu, geen tvgids,... raadplegen. En af en toe kunnen we niet eens zappen.
Hebben beide decoders al 'n aantal keren terug opgestart, zelfs de BBox, en nog steeds geen verandering.
Hoe komt dit? En wat kunnen we hieraan doen?
Steeds de melding "Nog even geduld. Belgacom TV is aan 't opladen".
We kunnen geen menu, geen tvgids,... raadplegen. En af en toe kunnen we niet eens zappen.
Hebben beide decoders al 'n aantal keren terug opgestart, zelfs de BBox, en nog steeds geen verandering.
Hoe komt dit? En wat kunnen we hieraan doen?
da's nogal moeilijk te beantwoorden. 't enige dat je kan proberen is alles eens te resetten, van decoder tot modem, maar als dat niet helpt kan je niet anders dan contact nemen met de helpdesk op 0800 22 700
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.