Sinds de nieuwe update van Belgacom TV heb ik niets dan problemen met opnames. Serie opnamen mislukken in bijna 80% van de gevallen.
Bij het opnemen van een programma en het switchen naar een ander kanaal doet de opname stoppen, hetgeen vroeger niet het geval was.
Ik heb de decoder al eens gereset, echter blijft dit probleem.
Bladzijde 1 / 1
Er zijn wel meerdere bugs bekent sinds de nieuwe UI.
Ik weet niet welk type reset je hebt uitgevoerd; (gewoon stroom onderbreking of factory reset?) probeer dat laatste eens; of anders 0800/22800
Ik weet niet welk type reset je hebt uitgevoerd; (gewoon stroom onderbreking of factory reset?) probeer dat laatste eens; of anders 0800/22800
meer uitleg over resets vind je https:///posts/5915e45919#reset" target="_blank
hey
ik heb hetzelfde probleem.onlangs wou ik tv kijken en ik kreeg mijn digibox niet aan. steker uitgetrokken eindlijke kreeg ik beeld alleen een blauw scherm. afgezet daarna terug aangezet dan kwam er up- date op. ik heb 35 minuten moeten wachten vooralleer ik naar tv kon kijken. al mijn op names zijn gewist. opnemen lukt soms niet. ik vind belgacom letterlijk brol 1 ste klas. mijn zus en schoonbroer hebben ook het zelfde probleem met opname's en hun scherm verspringt ook soms in kleuren , mijn broer zijn buurman vertelde het ook van de verandering dat het basaar is. en hij heeft dan een andere digibox krijgen maar daar ondervind hij ook hetzelfde probleem mee.
ik heb hetzelfde probleem.onlangs wou ik tv kijken en ik kreeg mijn digibox niet aan. steker uitgetrokken eindlijke kreeg ik beeld alleen een blauw scherm. afgezet daarna terug aangezet dan kwam er up- date op. ik heb 35 minuten moeten wachten vooralleer ik naar tv kon kijken. al mijn op names zijn gewist. opnemen lukt soms niet. ik vind belgacom letterlijk brol 1 ste klas. mijn zus en schoonbroer hebben ook het zelfde probleem met opname's en hun scherm verspringt ook soms in kleuren , mijn broer zijn buurman vertelde het ook van de verandering dat het basaar is. en hij heeft dan een andere digibox krijgen maar daar ondervind hij ook hetzelfde probleem mee.
Dat al je opnames zijn gewist is absoluut niet normaal!
Hangt van je lijncapaciteit af denk ik. Kan je dat niet nakijken, afhankelijk van je type modem en decoder ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.