Hallo iedereen,
Sinds de komst van de 24-uurs versies van MTV en Nickelodeon is ook de mozaïek aangepast. Daarin staan namelijk nu ook MTV NL, MTV FR, Nick NL, TMF en Nick FR. Deze zijn in de Vlaamse mozaïek te vinden linksbovenaan onder het eerste vakje (Eén, vtm, Canvas, VT4, VijfTV). Alleen is het onmogelijk om op TMF, MTV NL, MTV FR, Nick FR of Nick NL te drukken via de rode knop, vanwege een error (komt er in het groot op). Gevolg men moet zelf zoeken naar die zenders of zelf die nummers intikken op de afstandbediening. Bij de mozaïek wordt je meteen geleid naar die zenders trouwens zonder die nummer in te tikken ofzo.
Dus: vriendelijke oproep aan Eva en Belgacom om die errors van die zenders op te lossen zodat mensen de mozaïek kunnen gebruiken om naar die zenders te kijken. Ik weet niet of dit ook bij de Brusselse en Waalse mozaïek zo is (misschien even controleren ?).
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Tweede vriendelijke oproep aan Eva en Belgacom om de problemen op de mozaïek aan te pakken. ;)
Mvg
Mvg
Het is heel goed dat de tv-gids licht is aangepast, maar kan Belgacom ook eens bovenstaand probleem/error (over TMF, MTV en Nickelodeon op de mozaiek) oplossen ?
Mvg
Mvg
Het begint stilaan een traditie te worden om het te vragen...wanneer lost Belgacom bovenstaand probleem nu op ? Het is blijkbaar de vraag van 1 miljoen. In het verleden kon dat amper op 5 uren opgelost worden na de melding. Nu....meer dan 21 dagen en nog niks. Of vindt Belgacom het normaal dat niet alles werkt onder de rode knop van de mozaïek ?
Mvg
Mvg
En voor de vijfde keer (je weet nooit of Eva ooit reageert): wanneer gaat Belgacom dit probleem oplossen ? Of wil Belgacom echt dat de mozaiek verwaarloost en onbruikbaar wordt ?
Mvg
Mvg
Beste
bewerk je vraag en vink vraag het aan Eva aan
Ik zal het alvast doorsturen .
Mvg,
Patrick
bewerk je vraag en vink vraag het aan Eva aan
Ik zal het alvast doorsturen .
Mvg,
Patrick
Wel Patrick, het onderwerp stond van in het begin al met de tag "Vraag het aan Eva". Die tag is nu spoorloos verdwenen en is nergens meer te vinden, ook als ik het wil bewerken. Raar eigenlijk.
Toch bedankt Patrick om dit door te sturen. Wie weet zal het toch nog ooit opgelost geraken. Als Belgacom nieuwe zenders plaatst op de mozaiek, moet zij toch controleren of alles werkt (?). Dat lijkt me toch logisch, anders heeft het geen nut.
Mvg
Toch bedankt Patrick om dit door te sturen. Wie weet zal het toch nog ooit opgelost geraken. Als Belgacom nieuwe zenders plaatst op de mozaiek, moet zij toch controleren of alles werkt (?). Dat lijkt me toch logisch, anders heeft het geen nut.
Mvg
de tag "Vraag het aan Eva" is nergens meer beschikbaar... vermoedelijk dat Eva sowieso alle topics bekijkt, maar je moet soms (veel) geduld hebben
mvg
mvg
Beste Tien,
Mijn excuses voor dit laat antwoord. Ik zal dit probleem laten nakijken door onze Belgacom TV ingenieurs.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Mijn excuses voor dit laat antwoord. Ik zal dit probleem laten nakijken door onze Belgacom TV ingenieurs.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Met alle respect Eva ,maar ik vind dat Belgacom dit forum beter zou moeten opvolgen . Dit topic is bijna een maand oud.
Mvg Jerom
Mvg Jerom
Beste Eva,
Ik ben blij dat u, na 1 maand, dit probleem wilt laten nakijken. De mozaïek is zeer handig en zou altijd ge(dubbel)checked moeten worden op fouten en errors. Het vakje van TMF werkt weer, maar de vakjes van MTV NL, MTV FR, Nickelodeon NL en Nickelodeon FR werken nog altijd niet. Ik vermoed dat mogelijk ook de Brusselse (en Waalse ?) mozaïek dit probleem hebben, dus misschien ook die eens volledig controleren ? Liever dat alles werkt, dan dat er errors zijn.
Alvast bedankt,
Tien
Ik ben blij dat u, na 1 maand, dit probleem wilt laten nakijken. De mozaïek is zeer handig en zou altijd ge(dubbel)checked moeten worden op fouten en errors. Het vakje van TMF werkt weer, maar de vakjes van MTV NL, MTV FR, Nickelodeon NL en Nickelodeon FR werken nog altijd niet. Ik vermoed dat mogelijk ook de Brusselse (en Waalse ?) mozaïek dit probleem hebben, dus misschien ook die eens volledig controleren ? Liever dat alles werkt, dan dat er errors zijn.
Alvast bedankt,
Tien
Ik bedank ook Patrick voor het doorsturen van dit probleem en ervoor zorgde dat Eva deze topic opmerkte. Merci, Patrick !
Mvg
Mvg
Graag gedaan
Mvg,
Patrick
Mvg,
Patrick
Beste Tien,
dit probleem zou nu moeten van de baan zijn. Onze excuses voor deze ongemakken.
Mvg
Eva van Belgacom
dit probleem zou nu moeten van de baan zijn. Onze excuses voor deze ongemakken.
Mvg
Eva van Belgacom
Eva probleem nog niet opgelost ook niet na reboot decoder.
Mvg Jerom
update
werk wel voor MTV en TMF maar niet voor Nick NL
Mvg Jerom
update
werk wel voor MTV en TMF maar niet voor Nick NL
Beste Eva,
Bedankt voor uw moeite, maar zoals Jerom aanhaalde, Nick NL en FR werken nog altijd niet. TMF en MTV NL/FR wel. Nick NL en FR zijn eigenlijk 2 keer vermeld op de mozaïek, ook helemaal rechtsbovenaan onder het eerste hokje (bij Disney, vtmKzoom,...). Beide hokjes werken dus nog niet.
Mvg
Bedankt voor uw moeite, maar zoals Jerom aanhaalde, Nick NL en FR werken nog altijd niet. TMF en MTV NL/FR wel. Nick NL en FR zijn eigenlijk 2 keer vermeld op de mozaïek, ook helemaal rechtsbovenaan onder het eerste hokje (bij Disney, vtmKzoom,...). Beide hokjes werken dus nog niet.
Mvg
Momenteel loopt alles stroef en verkeerd bij Belgacom.
Personeels te kort. Nieuwe klanten binnen halen is alles wat teld momenteel.
Verwacht niet te gauw op een oplossing van dit probleem.
Personeels te kort. Nieuwe klanten binnen halen is alles wat teld momenteel.
Verwacht niet te gauw op een oplossing van dit probleem.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.