Problemen Mobiel Internet

  • 5 March 2015
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Beste klant, misschien werkt Mobile Internet voor u nu niet zoals het hoort. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

7 reacties

Beste Elsa,
De problemen met het mobile internet zijn reeds opgelost. Indien u deze dienst nog niet opnieuw kan gebruiken dient u uw toestel eens volledig opnieuw op starten.
Met vriendelijke groeten,
Inge
Ach Ok Inge,


omdat er mij deze morgen iemand een bericht stuurde dat hij problemen had, en waarschijnlijk zal dit dan de reden zijn omdat hij het toestel nog niet opnieuw opgestart heeft.


Mvg,


Elsa
Beste Elsa,
Er zijn inderdaad problemen geweest. Kan je vragen of jouw kennis reeds opnieuw de dienst mobile internet gebruiken?
Met vriendelijke groeten,
Inge
'k zal hem de boodschap doorgeven en als hij nog problemen heeft van contact op te nemen


Mvg, Elsa
Inge ,


't is OK, hij heeft mij juist bevestigd dat het in orde gekomen is.


Mvg, Elsa
Hallo Elsa,
Dank je wel voor de feedback.
Mvg inge
Aan allen TER INFO:


De Croo wil mobiel internet weekend lang gratis maken


3/4 van de Belgen een internetverbinding van 30 Mbps of meer.

Voor mobiele data (54%) staan we weer wat achter tov het EU gemiddelde van 67 procent

Reageer