Beste klant, misschien werkt Mobile Internet voor u nu niet zoals het hoort. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
A
Beste Elsa,
De problemen met het mobile internet zijn reeds opgelost. Indien u deze dienst nog niet opnieuw kan gebruiken dient u uw toestel eens volledig opnieuw op starten.
Met vriendelijke groeten,
Inge
De problemen met het mobile internet zijn reeds opgelost. Indien u deze dienst nog niet opnieuw kan gebruiken dient u uw toestel eens volledig opnieuw op starten.
Met vriendelijke groeten,
Inge
Ach Ok Inge,
omdat er mij deze morgen iemand een bericht stuurde dat hij problemen had, en waarschijnlijk zal dit dan de reden zijn omdat hij het toestel nog niet opnieuw opgestart heeft.
Mvg,
Elsa
omdat er mij deze morgen iemand een bericht stuurde dat hij problemen had, en waarschijnlijk zal dit dan de reden zijn omdat hij het toestel nog niet opnieuw opgestart heeft.
Mvg,
Elsa
A
Beste Elsa,
Er zijn inderdaad problemen geweest. Kan je vragen of jouw kennis reeds opnieuw de dienst mobile internet gebruiken?
Met vriendelijke groeten,
Inge
Er zijn inderdaad problemen geweest. Kan je vragen of jouw kennis reeds opnieuw de dienst mobile internet gebruiken?
Met vriendelijke groeten,
Inge
A
Hallo Elsa,
Dank je wel voor de feedback.
Mvg inge
Dank je wel voor de feedback.
Mvg inge
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.