Skip to main content
Hallo,

Op 7/6 wou ik naar Tv kijken maar opeens had ik geen beeld meer. Ik heb zelf de procedure opgestart om deze te resetten maar kreeg telkens de mededeling dat er geen connectie met het internet kon gemaakt worden. Ik heb dan gebeld naar de klantendienst. Na bijna een uur bellen en

alles herinstalleren kwam de medewerker tot de constatie dat hij voor mij niks meer kon doen en dat ik met de wiftbridge naar een winkel moest (om daar te controleren of deze niet stuk was). Ik heb dan vrijdag een paar uur vakantie moeten nemen en ben dan de shop is SintNiklaas geweest. Na heel lang wachten, antwoorde die man heel lakoniek dat ze daar geen enkele test uitvoerden en dat hij niks voor mij kon doen (was een beetje op het boertige af). Thuis heb ik dan weer gebeld , weer alles uitgelegd en dan gingen ze me terugbellen binnen de 20 min. Na anderhalf uur werd ik teruggebeld en moest ik de ganse herinstallatie weer uitvoeren. Na een uur werd er toch gesteld dat die wifibridge kapot was (wist ik toch al even ..) en ik kreeg een nummer om een nieuwe op te halen in een shop. Na mijn negatieve ervaringen in SintNiklaas ging ik naar Lokeren (ook weer een eindje rijden). Daar kreeg ik probleemloos een nieuwe wifibridge.Na het aanhoren van mijn klacht, heeft die man voor mij een afspraak gemaakt zodat er iemand zou terugbellen om gratis naar mij thuis te komen om al de aansluitingen eens te bekijken. Terug thuis wou ik de nieuwe wifibrige installeren, maar deze werkte weer niet. Na een uur werd ik teruggebeld door de klantendienst. Ik dacht om een data vast te leggen maar de operatar zei doodleuk dat dit niet zomaar ging zonder dat alles nog eens getest werd. Ik moet wel zeggen dat ik toen ontploft ben aan de telefoon. De operator bleef wel vriendelijk en alles werd nog eens uitgetest. Bleek nu dat de modem gewoon moest gereset worden. Al zijn andere collega's hebben dit nooit gedaan. Alles werkt nu naar behoren. Maar ik zou toch graag zien dat hier een compensatie tegenover staat. Ik heb uren aan de telefoon gehangen, verkeerde info gekregen, heb vakantie moeten nemen en heb ettelijke kms moeten rijden voor niks. Ook kan ik op de hele website niks terugvinden om ook maar enige klacht in te dienen. Vandaar mijn reactie op dit forum. Hopelijk kan hier iemand luisteren ... Anja
Dag Anjaken, ondanks dat het nakijken en oplossen van storingen soms niet altijd even evident is, is er hier inderdaad wel iets fout gelopen. Mijn excuses hiervoor. Ik stuur je bericht door naar mijn collega van klantendienst om na te gaan wat we hier tegenover kunnen zetten.
Dag Anjaken,

Ik heb 10 credits klaargezet die je naar keuze kunt gebruiken in onze 'op aanvraag' catalogus.

Groetjes,

HeidiE
Dag HeidiE, dank je wel voor de 10 credits.

Kan je me nog even zeggen waar ik deze kan terugvinden en wat ik met deze 10 credits kan doen?

groetjes

anjaken
volg deze link voor wat uitleg : >

VOD
Dit zijn credits die je kunt gebruiken om een programma of een film in onze catalogus te bestellen. Op het moment dat je de code (standaard 1234) gaat ingeven 'om af te rekenen' zul je zien dat er 10 credits klaarstaan.

Merci Martin voor de link!

Groetjes,

HeidiE
👍🏿

Reageer