Problemen met verbinding 's avonds
Elke avond ondervind ik zware problemen met het internet
Klantnummer : 607975993
2 recente laptops (1 privé en 1 van mijn werk)
antivirus + antimallware geinstalleerd erop.
Op de 'goede' momenten haal ik volgens
(Zonder spotify / downloads / belgacom tv actief / streams)
Speedtest.net 10mbit
speedtest.telenet.be 9mbit
Speedtest.nl 9.6mbit
Dit met dezelfde WIFI waar ik op mijn werk nooit problemen heb (snelheden van 30-50mbit/s)
Op de slechte momenten laad hij de pagina niet.
Ik heb hiervoor al getracht te bellen met de support op 080022800 maar blijkbaar hebben ze daar niet echt zin om te werken (heb ik reeds een klacht over gestuurd)
Of via mail waar ik ook geen gehoor op krijg.
maw laatste manier van proberen is deze, en indien dit niet lukt is het voor mij uitkijken naar nieuwe provider.
tegen mij hebben ze gezegd dat het wiffi signaal van telenet veel beter is.
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen :)
Kijk, er zijn zoveel factoren die daarin meespelen (tot de vorm van de antenne toe) dat je hier geen sluitende uitspraken kunt over doen. Het 'zwakkere' signaal van de bbox2 was inderdaad een probleem dat vroeger regelmatig ter sprake kwam, maar ik had de indruk dat het de laatste tijd verbeterd was (ondertussen ben ik overgeschakeld naar een bbox3).
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.