Problemen met tv overal appartement op gsm en tablet

  • 3 May 2017
  • 9 reacties
  • 204 Bekeken

Programma’s opnemen met tv overal lukt niet meer, live afspelen lukt nog wel.
Opnamebibliotheek is plotseling (maar niet door ons !!!) volledig leeggemaakt en geeft voor de lange termijn capaciteit nog een vrije ruimte aan van 5% ? Kunnen dit asap oplossen aub gezien wij de replay en de opnamefunctie zeer frequeng gebruiken.

9 reacties

Er zijn blijkbaar problemen met ProximusTV (proximus TV overal) want ik krijg ook foutmelding bij het proberen van TV replay bijvoorbeeld
zie o.a hier:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-replay-op-pc-38648
daar raad men o.a aan van de decoder eens te herstarten enz...
Reputatie 7
Badge +6
Hey MdeMeulder en welkom op het forum. Ik heb dit even voor je nagekeken en ivm je opnames zie ik niet meteen problemen. Op de server ziet alles er tip-top uit. Ik zie op de 'lange termijn opslag' heel wat films opstaan van zomer 2016. Die zou je moeten terugvinden op je decoder(s).
Ik raad wel aan even je decoder volledig te herstarten. Dit zal de problemen met de weergave van de opnames en het afspelen ervan moeten oplossen. Laat ons zeker iets weten mocht je nog steeds problemen ervaren na het herstarten!
Beste,
Via de decoder hebben we geen probleem. Echter de app op GSM of Tablet werkt niet meer. Onze opnames zijn niet zichtbaar via TV overal op GSM, tablet of PC en ook het opnemen via GSM, tablet of PC werkt niet meer. Graag probleem asap in orde brengen aub. Dank bij voorbaat.
Reputatie 7
Badge +4
Vermoedelijk probeer je opnames af te spelen die zijn opgenomen op de harde schijf van de V4 decoder (de grote decoder die je hebt). Dit gaat nooit lukken. Je kan enkel opnames afspelen die zijn opgenomen op de server. Opnames die je programmeert op de kleine decoder zou je normaal moeten kunnen bekijken. Kan je dit eens controleren?
De TV overal App op zich werkt niet meer. Onder mijn bibliotheek opnames is niets terug te vinden, zowel de opnames niet van de grote als van de kleine decoder. Ook opnemen met de App lukt niet meer. Ik heb de App vewijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit werkt niet.
Reputatie 7
Badge +4
Maar live kijken lukt dan wel? Heb je het al eens op een ander toestel geprobeerd?
Ja inderdaad, live kijken lukt wel. De bibliotheek is leeg zowel via de samsung Gsm als via Samsung tablet. Met de ipod lukt het echter wél om de bilbliotheekmorgen te zien en van daaruit programma's te zien. Heeft het dan iets te maken met de Android App ???
Op de samsung gsm en ook met laptop met de windows app, is hier in ieder geval nog alles in orde.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het even op mijn toestel getest en daar is er ook geen probleem. Je kan altijd op je android eens via de settings de cach van de app verwijderen.

Reageer