Skip to main content
Sedert een paar weken ondervind ik problemen met de TAAL in e-services.



Het openingsscherm is in het ENGELS hoewel in mijn profiel DUTCH / NEDERLANDS staat.



Diverse malen wijziging / modify naar NEDERLANDS heeft geen wijziging naar het nederlands voor gevolg.



Bij elk nieuw scherm dien ik NL aan te klikken om vertaling naar het nederlands te bekomen maar dat heeft op de duur voor gevolg dat enkel nog een 10% nederlands is, de rest blijft engels.



Zelfs een zeer uitgebreid (± 60 minuten) telefonisch onderhoud met de helpdesk van de e-services bij BELGACOM én "in depth" ingrijpen in IE 9 bracht geen "soelaas"............... bij MOZILLA verloopt - tot nu toe - alles perfect in het nederlands.



Wie heeft "dé oplossing"?

Bij mij is dit ook steeds zo. Scherm wordt geopend in het Engels en moet steeds wijzigen naar NL.


Beste ALVERMAN,





Kan u mij uw gegevens (klantennr , contactnr, telefoonnr) even doorsturen?





Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer