kan geen foto's meer oploaden; een e-mail gestuurd naar smartphoto en wat krijg ik teru een ganse tekst in het engels om mijn probleem op te lossen waar ik dus geen jota van verstaan. dit is de tekst
open internet explorer 9
click the tools button and then Manage Add-ons.
now,located under SHOW, select Downloaded controls. this will let you display all the ActiveX controls availabel on your browser.
select and click an ActiveX you wish to uninstall from internet explorer.
now, click more information.
from the more information window, simply click remove
en dit alles met screenshots maar ook in het engels.
kan iemand mij helpen
Bladzijde 1 / 1
hallo eva,
heb nog altijd problemen met het opladen van foto's? kan helaas de klantendienst net zelf bellen aangezien ik overdag aan het werken ben?
heb maandagavond terug een mail gestuurd en krijg een dossiernummer en melden ook dat ze het probleem zullen oplossen, ze kunnen me altijd een mailtje sturen maar zelfs dat is blijkbaar te veel moeite. de problemen zijn begonnen nadat ze zijn van naam verandert zijn? vroeger nooit geen problemen gehad. en ben al klant van in het jaar 2008. heb zelfs al gebeld naar jullie technische dienst en kunnen mij ook niet helpen. zo kan je inderdaad geen gebruik maken van een gratis dienst.
met vriendelijke groeten
jessie
heb nog altijd problemen met het opladen van foto's? kan helaas de klantendienst net zelf bellen aangezien ik overdag aan het werken ben?
heb maandagavond terug een mail gestuurd en krijg een dossiernummer en melden ook dat ze het probleem zullen oplossen, ze kunnen me altijd een mailtje sturen maar zelfs dat is blijkbaar te veel moeite. de problemen zijn begonnen nadat ze zijn van naam verandert zijn? vroeger nooit geen problemen gehad. en ben al klant van in het jaar 2008. heb zelfs al gebeld naar jullie technische dienst en kunnen mij ook niet helpen. zo kan je inderdaad geen gebruik maken van een gratis dienst.
met vriendelijke groeten
jessie
Beste jessie,
Kan u mij via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr ) even doorsturen?
Ik laat dit dat nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr ) even doorsturen?
Ik laat dit dat nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.