Ik heb ontvangst , alle.opties komen op het scherm, echter noch mijn opnames noch televisie komt erdoor.
Bladzijde 1 / 1
Alles herstarten dus modem en decoder en als dat geen soelaas biedt dan bellen naar de klantendienst.
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderresetten
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderrestten
Die link werkt wel niet, ik krijg een foutmelding van "deze pagina bestaat niet meer"
Probeer deze link eens.
Dag Cristian, Zoals ze hier boven al zeggen kan je best eens de modem en dan decoder herstarten. Indien het dan nog niet lukt kan je ons bellen op de 080022800 of een bericht sturen naar Het Proximus Team(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)met je telefoon of klantnummer en dan kunnen wij het ook even na kijken.
Dit is een werkende link om je decoder te resetten.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Dit is een werkende link om je decoder te resetten.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
zie hiervoor op https://proximus.be/decoderresetten
Die link werkt toch bij mij en ik kom terecht op dezelfde site-pagina als deze die beide proximus medewerkers ook opgegeven hebben!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.