Beste,
Ik heb de nieuwe versie van i-tunes gedonwload en nu slaag ik er niet langer in om de muziekcode van Belgacom om te wisselen in 10 units. Ik klik "gebruik code" aan, maar wordt niet doorverbonden met i-tunes.
Herkent iemand het probleem? Iemand oplossing?
Op de Belgacom-site uiteraard geen contactnummer of e-mail. En probleem staat niet tussen FAQ.
Greetz,
Stef
Bladzijde 1 / 1
Zelfde probleem.
Oplossing?
grtn
gf65
Oplossing?
grtn
gf65
Misschien oplossing gevonden:
op de startpagina van i-tunes bij de snelkoppelingen op inwisselen klikken.
gf65
op de startpagina van i-tunes bij de snelkoppelingen op inwisselen klikken.
gf65
gf65
Waar vind je die snelkoppelingen op de homepage van i-tunes?
Mvg,
Stef
Waar vind je die snelkoppelingen op de homepage van i-tunes?
Mvg,
Stef
In Itunes, open de store, en dan komt er rechts een knopje 'inwisselen'
Op 4/12/2010 ontving ik van Belgacom een bericht dat zij geen oplossing vonden voor het problem dat ik al vanaf medio novemb er geen code meer had voor i Tunes Music Store. ( missing 101204-000432) en dat ik mij moest wenden tot support.nl.belgacom.be/app/contact.
Intussen zijn we 14 januari 2011 en heb ik nog steeds geen code die mij de mogelijkheid biedt om gratis muziek te kopen , zoals voorzien in het kontrakt met Belgacom. ( inloggen: b.vanhiel )
Wil je aub dringend dit probleem oplossen, ik wacht hierop en zeker al op een antwoordje want intussen heb ik wel korrekt mijn fakturen betaald , maar ontvang niet de beloofde service.
Bernard Van Hiel mailadres: b.va.nhiel hotmail.com
Intussen zijn we 14 januari 2011 en heb ik nog steeds geen code die mij de mogelijkheid biedt om gratis muziek te kopen , zoals voorzien in het kontrakt met Belgacom. ( inloggen: b.vanhiel )
Wil je aub dringend dit probleem oplossen, ik wacht hierop en zeker al op een antwoordje want intussen heb ik wel korrekt mijn fakturen betaald , maar ontvang niet de beloofde service.
Bernard Van Hiel mailadres: b.va.nhiel hotmail.com
Ik heb hetzelfde probleem gehad, in november kreeg ik dan vna Belgacom een nieuwe code per mail doorgestuurd.
Via copy/paste in I-tunes geplakt.
Echter vandaag wenste ik de nieuwste code in te wisselen en voor het favorite abonnement kreeg ik maar 5 ipv 10 credits.
Laat maar horen of er nog meerder zijn die dit probleem hebben.
Via copy/paste in I-tunes geplakt.
Echter vandaag wenste ik de nieuwste code in te wisselen en voor het favorite abonnement kreeg ik maar 5 ipv 10 credits.
Laat maar horen of er nog meerder zijn die dit probleem hebben.
Ik ben nu reeds heel wat uurtjes met hetzelfde probleem bezig zonder een oplossing te vinden. Zeer graag een dringend antwoord:
1. ik heb i Tunes geopend
2.geklikt links op"i Tunes Store "
3. geklikt op de koppeling " inwisselen " in het vak " snelkoppelingen" aan de rechterzijde van de pagina
4 Voer de code in EN HIER BEGINT HET ; ONDANKS ALLE OPROEPEN OM HULP MOET IK VASTSTELLEN DAT IK GEEN GEPASTE CODE KAN INBRENGEN. IK HEB ENKEL EEN SEDERT 15/11/10 VERVALLEN CODE;
5 Op de knop "inwisselen" kan ik niets meer doen vermits ik geen cijfer en lettercombinatie heb. WIL ME AUB DRINGEND HELPEN WANT SEDERT NOVEMBER KAN IK GEEN MUZIEK MEER KOPEN; DRINGEND HULP AUB
1. ik heb i Tunes geopend
2.geklikt links op"i Tunes Store "
3. geklikt op de koppeling " inwisselen " in het vak " snelkoppelingen" aan de rechterzijde van de pagina
4 Voer de code in EN HIER BEGINT HET ; ONDANKS ALLE OPROEPEN OM HULP MOET IK VASTSTELLEN DAT IK GEEN GEPASTE CODE KAN INBRENGEN. IK HEB ENKEL EEN SEDERT 15/11/10 VERVALLEN CODE;
5 Op de knop "inwisselen" kan ik niets meer doen vermits ik geen cijfer en lettercombinatie heb. WIL ME AUB DRINGEND HELPEN WANT SEDERT NOVEMBER KAN IK GEEN MUZIEK MEER KOPEN; DRINGEND HULP AUB
De oude codes werken niet. Zijn enkel een bepaalde tijd geldig. Je dient dus de huidige code te gebruiken die je in e-services kan vinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.