ik heb mijn pc moeten herinstalleren en ik gebruikte incredimail om mijn mails te lezen,
nu wordt er een wachtwoord gevraagd voor mijn mailadres, kan iemand mij daarbij helpen hoe ik dat kan opvragen want mijn wachtwoord dat ik altijd gebruik werkt niet meer, ik kan wel mails versturen
bedankt groetjes
Bladzijde 1 / 1
Je kan uw wachtwoord instellen in e-services.
Voor uitgaande mail heb je geen wachtwoord nodig.
Voor uitgaande mail heb je geen wachtwoord nodig.
ja heb ik gedaan maar dan lukt het nog niet
bij outlook zelfde probleem vraagt steeds wachtwoord er komt niks binnen en geeft volgende fout
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'brigitte', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Access denied : Invalid user or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
kan iemand helpen?
bedankt
bij outlook zelfde probleem vraagt steeds wachtwoord er komt niks binnen en geeft volgende fout
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'brigitte', Server: 'pop.skynet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Access denied : Invalid user or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
kan iemand helpen?
bedankt
Beste gitje .5585
Aan de foutmelding die je krijgt kunnen we zien dat er nog steeds een probleem is met je gebruikersnaam en/of wachtwoord (Invalid user or password).
Deze beide gegevens heb je van Belgacom gekregen via een brief bij de activatie van het abonnement. Je kan deze gegevens inderdaad ook terugvinden (zoals wouter1984 reeds aangaf) via je e-services (inloggen via www.belgacom.be).
Als login kan je ook je email adres gebruiken zonder de https://mailto:'@skynet'. Als je dan je paswoord (hoofdletter gevoelig!) via e-services kan vinden dan zou het niet zo'n probleem mogen zijn om terug je mailtjes te ontvangen.
MVG,
Eva van Belgacom
Aan de foutmelding die je krijgt kunnen we zien dat er nog steeds een probleem is met je gebruikersnaam en/of wachtwoord (Invalid user or password).
Deze beide gegevens heb je van Belgacom gekregen via een brief bij de activatie van het abonnement. Je kan deze gegevens inderdaad ook terugvinden (zoals wouter1984 reeds aangaf) via je e-services (inloggen via www.belgacom.be).
Als login kan je ook je email adres gebruiken zonder de https://mailto:'@skynet'. Als je dan je paswoord (hoofdletter gevoelig!) via e-services kan vinden dan zou het niet zo'n probleem mogen zijn om terug je mailtjes te ontvangen.
MVG,
Eva van Belgacom
ok is in orde
bedankt
bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.