Beantwoord

Problemen met klank bij bepaalde zenders

  • 28 November 2016
  • 8 reacties
  • 218 Bekeken

Sinds enige tijd heb ik problemen met het geluid/klank bij bepaalde zenders
zo heb ik geen klank bij 195 sundance tv
en gisteren bij een gehuurde (lees gratis film door omwisseling premiumclub-punten) film zonder klank
dus natuurlijk credits ook verloren ....

Bij de chat-helpdesk zegden ze me om mijn decoder uit en aan te zetten met knop achteraan op de decoder
dit gedaan maar geen enkel resultaat

Iemand een oplossing ?
icon

Beste antwoord door Marleen 28 November 2016, 16:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik heb het eens uitgeprobeerd:
Oplossing: decoder: ga naar Menu: Instellingen: Systeem: audio: zeer waarschijnlijk staat dat op Dolby AC3: verander naar stereo en bevestig.
Zolang je instelling Dolby AC3 is, heb je geen klank op bepaalde zenders zoals Sundance, RTL HD en andere.
Je hebt 24u de tijd voor die gehuurde film, dus misschien kan je de 'schade' nog inhalen, met klank.:8
Beste Marleen
Hartelijk dank
Hiermee blijkt het probleem opgelost, maar ik zal het pas uitgebreid vanavond kunnen testen
wat de gehuurde film betreft, het is spijtig genoeg meer dan 24 u geleden vanavond als ik thuis kom
dus de omgeruilde premiumpunten zijn foetsie....
In alle geval hartelijk dank voor uw snelle reactie
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan, ik heb ook ooit zoiets meegemaakt en gelukkig was er op de technische dienst een hele vriendelijke medewerker die toen de oplossing heeft gevonden, vandaar ... In elk geval nu maar hopen dat het dat is. :$
Spijtig van de verloren premiumpunten .:(
Reputatie 6
Badge +1
Bij mij doet het geluid het overal, alleen is het geluidsniveau bij NPO1 altijd heel laag, bij andere zenders moet ik het zo rond de 20 zetten, bij NPO1 echter rond de 40.
Ik had gisteren de indruk dat "Game of Thrones" ook maar wat zat te murmelen ... ga de audio settings@decoder eens nakijken ! merci voor de tip, geachte legende ! 😉
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan, koninklijke hoogheid. 🆒
Veel valt er anders niet aan te veranderen, vrees ik.
merci maar 't was da ni .. LOL !
Reputatie 7
Badge +6
Dat dacht ik al. 😃

Reageer