Skip to main content
Sinds een aantal weken hebben wij problemen met het signaal.

Onze decoder en bbox zijn draadloos verbonden met van die stekkers.

Vooral HD tv is soms een ramp (niet altijd), beeld bevriezen, blokjes.

Wanneer iemand net op internet zit via de vaste pc (ook draadloos) verbonden, kun je haast geen tv kijken (met momenten, ook niet altijd). Zelfs als de deur van de houthaard opengaat komt er storing.

Je zou denken, het ligt aan het draadloze, maar vroeger ging het perfect. Het is maar begonnen na de nieuwe decoder. Al eens contact opgenomen, dan een b-box3 geïnstalleerd, probleem iets beter, maar zeker niet opgelost. Ook de wifi is niet altijd optimaal. Wat loopt nu eigenlijk fout?
Hallo,



Voor de wifi zou ik volgende stappen eens overlopen:



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/slechte-kwaliteit-van-het-wifi-netwerk-hoe-komt-dit.htmlVoor de tv zou ik het draadloos systeem ook een reset geven



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html

Reageer