Skip to main content
Kan niet inloggen op Proximus Cloud - krijg steeds een foutcode 2055
Dag Monique, kan je je klacht invullen op deze link? Dan komt het bij het correcte team terecht. https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html MVG, Wim
@ fa485168

Voor Cloud vragen raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site.
    https://www.proximus.be/contact
  • Druk op "Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag"
  • Dan druk je op "Ik ben klant en ken mij telefoonnummer.
  • Voer je telefoonnummer in en druk op OK
  • Dan druk je op "Ik heb een technische vraag"
  • Dan "Mijn product werkt niet goed"
  • Daarna kies je Internet en dan krijg je de "Cloud" optie.
  • Vul de velden in en je zal snel een antwoord ontvangen door een van onze de Cloud-experten

Bijkomende info:

Beste antwoord door SamuelD

Paul,

Mijn excuses voor de late reactie, er is momenteel een compatibiliteit probleem met de Proximus Cloud app en android 4.2.2 , we werken aan een oplossing om dit op te verhelpen.

Als je de mogelijkheid hebt om een software update te doen op je toestellen en een nieuwere versie van android te gebruiken zou dit wel moeten werken.

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Bekijk origineel

NB: Nog een zelfde fout 2055 bij android 6.0.1. 2 werd ook gemeld.
Beste, maakt u gebruik van android 4.2.2 ?

Indien zo, kan dit misschien makkelijk verholpen worden door een software update uit te voeren.

Dit kwam in het verleden al langs het forum passeren....

Als dit toch de reden niet zou zijn, dan kan u inderdaad hoe Wim zegt, contact opnemen met het Proximus team.

Klein detail: Pxm zet zwaar in op sociale media. Dus met het weekend voor de deur zal het misschien sneller gaan via Facebook en of Twitter.

Alvast veel succes!
TUI:

Dat heeft bij mijn weten al altijd al vlugger gegaan (behalve op zondag uiteraard) via twitter en Facebook en nog het vlugst bij twitter (niet alleen tijdens het weekend), als is dit nu de laatste tijd heel veel verbeterd op het forum ook, schilt dag en nacht vergeleken met jaren terug.

Reageer