Skip to main content
Hallo,



Ik ken het wachtwoord van mijn e-services account niet meer, ik ken ook het antwoord op de bijhorende vraag niet en bovendien staat er GEEN activeringscode op mijn factuur.



Ik vermoed dat ik een nieuwe activeringscode moet aanvragen, maar op het nummer 0800 22800 vind ik niet de optie waarmee dit kan.



Wat kan ik nog meer proberen ?

e-servicess activatiecode staat normaal onderaan de factuur,



maar u kan ook bellen naar 0800 22 263



meer info op www.belgacom.be/code



mvg


Beste marc.1472,



Hetgeen xenne gepost heeft is correct. U vindt de e-services activatiecode wel enkel terug op een originele factuur, dus niet op een duplicaat.



Heeft u een vaste lijn, dan kunt u ook bellen (enkel vanaf de vaste lijn) naar het nr. 080022263. Via deze ivr verkrijgt u dan de nodige gegevens.



Indien u geen vaste lijn heeft dan kunt naar de klantendienst bellen op het gratis nr. 080022800 en kunnen zij u via de post een activatiecode bezorgen.



Met vriendelijke groeten,



Eva


0800 22263 lukt enkel als je belt vanaf het nummer waarmee een probleem is.



Zoals eerder gemeld, een activatiecode staat NIET op mijn originele factuur.



Ik heb ondertussen toch iemand op 0800 22800 te pakken gekregen en die heeft een mail gestuurd met een nieuw paswoord.



Probleem opgelost dus.



Iedereen bedankt.


Reageer