Skip to main content
beste,

ik heb sinds 2 weken mobile internet comfort (19,95 euro) om te surfen op de laptop. Momenteel heb ik nog maar 50% verbruikt (ongeveer 500 MB) maar bij de e-services staat dat mijn huidige rekeningstand 28.82 euro is? Die 8 euro verschi zit hem in dataverbruik. Hoe kan dit? In die 19,95 euro is toch 1 GB inbegrepen?

Klantnummer is 10049292.

Alvast bedankt.

Beste starsailor,

Ik heb uw vraag doorgestuurd naar proximus.

Zij zullen hierover terug met u contact opnemen.

Indien u wenst, kunt u deze dienst bereiken op het nummer 078 05 6000 of 6000 (gratis vanaf een Proximus GSM).

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste starsailor, heb hetzelfde voor. Op 03/07 een pack afgesloten en op 04/07 uitgetest met als gevolg een komende factuur van 17 euro ....

Vooral je tijd niet steken in naar Proximus te bellen want daar antwoorden ze je toch niet of ze ontwijken het.

Ga naar een Belgacomwinkel met kopij activatie en factuur, die regelen het wel ...

Ik had inderdaad al gebeld met Proximus (trouwens heel vreemd dat ze geen emailadres hebben!) en daar werd ik te woord gestaan door een vriendelijke medewerkster die mij helaas niet kon helpen: blijkbaar kunnen ze bij Proximus facturen niet rechtstreeks bekijken "om fraude te voorkomen' (!) en dus bleef het bij beloven en gerust stellen dat ik dat bedrag nooit zou moeten betalen. Ik vind dit toch een vervelende situatie en vind dat Proximus best wat korter op de bal mag spelen en zelf eens terugbellen of terugmailen.

Reageer