Problemen met email ontvangen

  • 28 May 2011
  • 2 reacties
  • 875 Bekeken

Sinds ik sinds kort een nieuwe internetverbinding heb en een nieuwe laptop ontvang ik niet alle mails die naar mijn skynet adres gestuurd werden.

Ik maak het even duidelijker, ik had jaren adsl favorite en gebruikte outlook expres en later windows live mail als mailprogramma. Ik heb nooit problemen gehad om in één van deze programma's mijn skynet mail te ontvangen.

Nu heb ik sinds enkele maanden draadloos internet comfort en gebruik nog steeds windows live mail, ik behield al mijn zelfde gegevens als mijn vorig abonnement m.a.w. inlog een wwoord, emailadres, alias,....... Nu moet ik constateren dat niet alle post die naar mijn skynetadres gestuurd wordt ook aankomt. Mijns insziens heeft het niks met mijn live mail te maken want ook op de webmail van skynet vind ik die berichten niet terug.

Wat is hier mis ?

2 reacties

Beste sonia 6381,

Op welke pc's staat uw email adres geconfigureerd? Het kan zijn dat de mails op een andere pc toekomen.

U kan best eens naar onze technische dienst bellen om heel uw configuratie grondig na te kijken. 0800 22 700 deze zijn alle dagen tot 22u beschikbaar.

Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.
Mijn skynetadres staat slechts op 1 pc geconfigureerd. Ik heb ook maar 1 pc in gebruik.

Ik zal eens bellen naar de technische dienst, horen wat zij te vertellen hebben.

Bedankt, vriendelijke groet.

Reageer