Sinds mijn aansluiting bij Belgacom TV tot voor kort weinig problemen gehad.NU loopt alles veel trager dan voorheen maar daar kunnen we mee leven.Waar we echter meer problemen mee hebben is met het RODE LICHTJE (s?)op de decoder:Als ik een programma wil opnemen hetzij rechtstreeks hetzij via pvr gaat het RODE LICHTJE NIET MEER AAN.Dit is zeer vervelend want via dit(of deze)lichtje(s)zien wij dat a)dat er opnamen gepland zijn=b)dat de opnamen begonnen zijn
c)dat de opname(n)afgelopen zijn.Ik heb reeds telefonsch contact gehad met de Belgacom diensten welke mij per telefoon getracht hebben om me te helpen.Zonder resultaat .Bijgevolg denk ik dat het betreffende lichtje kapot is.
Graag zou ik zo spoedig mogelijk willen dat dit probleem opgelost is.Kunnen jullie daar in helpen?
Dank
Bladzijde 1 / 1
dat er opnames gepland zijn kan ik, en heb ik ook nooit kunnen zien op decoder door aanduiding met lampje (ik heb een V3 decoder)
het rode lampje gaat bij mij enkel branden als er een opname op de harde schijf bezig is, is altijd zo geweest....
wel kan je alle geplande opnames bekijken via het /pvr/gepland
mvg
het rode lampje gaat bij mij enkel branden als er een opname op de harde schijf bezig is, is altijd zo geweest....
wel kan je alle geplande opnames bekijken via het /pvr/gepland
mvg
aangezien dit ik quote: "alles werkt trager" en "gaat het RODE LICHTJE NIET MEER AAN"
kan het niet zijn dat je nu plotseling op lager profiel zit, of een extra decoder in huis hebt?
kan het niet zijn dat je nu plotseling op lager profiel zit, of een extra decoder in huis hebt?
Hmmm, ik heb hetzelfde probleem, ik denk dat het als de decoder uitstaat (helemaal-een soort stand-by) dan gaat dat lichtje aan. Voor de rest: als de decoder aan is en je bent aan het kijken naar wat dan ook, dan werkt het niet. Druk gewoon op de info toets, dan zie je het symbool van de opname rechts.
Ook al zegt het pop up scherm dat de opname onderbroken wordt als je zapt, geen paniek, dat gebeurt niet ergens een foutje zeker bij Belgacom.
Alleen opletten als je geplande opnames v.b. serie manuel veranderd, dan werkt de opname helemaal niet en je ziet een kruisje.....
Ook al zegt het pop up scherm dat de opname onderbroken wordt als je zapt, geen paniek, dat gebeurt niet ergens een foutje zeker bij Belgacom.
Alleen opletten als je geplande opnames v.b. serie manuel veranderd, dan werkt de opname helemaal niet en je ziet een kruisje.....
Beste Fons,
Hetgeen ricy voorstelt moet u zeker eens proberen maar vooraleer u dat doet, moet u weten wat voor opname er bezig is. Is dit een opname op uw harde schijf of één op het netwerk?
Zoals xenne zegt, het lampje brandt enkel als er een opname bezig is op de harde schijf.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Hetgeen ricy voorstelt moet u zeker eens proberen maar vooraleer u dat doet, moet u weten wat voor opname er bezig is. Is dit een opname op uw harde schijf of één op het netwerk?
Zoals xenne zegt, het lampje brandt enkel als er een opname bezig is op de harde schijf.
Mvg,
Eva van Belgacom.
voor ricy 5 vakjes hoger, wil je zeggen dat je 30-45 min die toetsen moet ingedrukt houden? Dan krijg je tochwel krampen in je vinger
Beste Tania, speciaal voor u heb ik dit op mijn blog aangepast
zie => http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
zie => http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
ik zal eens gaan lezen.... dank u
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.