Skip to main content
Ik heb vorige week de gratis data simkaart ontvangen om waar dat ik wil met de laptop op internet te gaan. Ik heb donderdag 19 april deze geactiveerd zoals in de begeleidende brief stond vermeld. Ik kreeg hier te horen dat binnen enkele uren kon genieten van het mobile internet.



We zijn vandaag zondag 22 april en tot op heden werkt het nog steeds niet. Heb al enkele malen naar de helpdesk gebeld en al meer dan een uur wachttijd erop zitten maar het werkt nog steeds niet.



Kan iemand mij helpen hierbij?





hoe gebruik je de simkaart in de laptop? heb je een usb modem of is jouw laptop voorzien van een Mobile Broadband-module?



mvg
@Xenne, ik gebruik een usb modem. Vodafone Mobile Connect HSDPA Usb stick, model K3565.



Groetjes




@Stefan





Geduld is de boodschap , ik probeer de kaart al anderehalve week te activeren (kaart ontvangen op 18 April).



Ze werken eraan in proriteit ... nog steeds niks ( nu 27 April).



Ik vrees wat er gebeurt als ze eens iets als niet prioritair gaan behandelen !



Good luck


Nieuwe klanten voor Internet overal en packs Internet overal gaan voor natuurlijk.



groetjes,



Elsa


Reageer