Hallo
Gisteren hebben ze Belgacom tv bij mij geinstalleerd. Ik heb ook een bluerayspeler die is aangekoppeld aan de HDMI uitgang. Mijn afstandsbediening is universeel gemaakt. Gisteren heeft de technieker van Belgacom uitgelegd hoe ik van belgacom tv naar mijne blueraydiscspeler kan door op EXT te drukken en met de pijltjes naar HDMI 1 te gaan dan kom ik op mijne blueraydiscspeler. Om terug te gaan naar Belgacom tv moet ik mijn pijltjes naar HDMI 2 gaan. Nu wil ik dat vandaag proberen en het gaat niet meer. Mijne Blueraydiscspeler staat wel in standby en nergens in mijn handleiding van mijn bluerayspeler staat hoe ik dat lichtje van de standby moet uitzetten. Ligt het daaraan of zie ik iets anders over het hoofd? Zowel blueraydiscspeler als mijne tv zijn gloednieuw en beide zijn van phillips.
Kunnen jullie mij helpen? Ik heb model 1 van Belgacom tv afstandsbediening
Groetjes,
Moesty
Bladzijde 1 / 1
Ik gebruik hiervoor niet de afstandsbediening van Belgacom. Ik gebruik gewoon hiervoor de afstandsbediening van mijn TV-toestel en dan via de bron "source" kan je naar het gewenste kanaal gaan.
Normaal moet je met de afstandsbediening van belgacom geen pijltjes gebruiken, enkel de EXT toets gebruiken (herhaaldelijk drukken) tot dat je de juiste bron krijgt, bv.als je naar belgacom TV wil kijken, druk je op deze toets tot wanneer hdmi 2 oplicht, de TV zal dan automatisch deze externe bron, in dat geval jouw decorder selecteren.
Als dit niet lukt, gebruik dan inderdaad je afst. bediening van je TV...
In de standby modus van je speler is het normaal dat er een (standby) lichtje brand, als je het uit wil ben je verplicht om de stekker uit het stopcontact te trekken wat eigenlijk niet moet.
Mvg.
Als dit niet lukt, gebruik dan inderdaad je afst. bediening van je TV...
In de standby modus van je speler is het normaal dat er een (standby) lichtje brand, als je het uit wil ben je verplicht om de stekker uit het stopcontact te trekken wat eigenlijk niet moet.
Mvg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.