problemen met afstandsbediening

  • 18 April 2011
  • 8 reacties
  • 1503 Bekeken

Wanneer ik op nummer 1 druk of op andere nummers bv 2 of 3 , dan verschijnt direct 111,222 of 333 door wat komt dit, of waar ligt dit aan?

8 reacties

Misschien blijf je te lang drukken als je een toets indrukt; kort indrukken is dan de boodschap.
Reputatie 7
Badge +1
Soms wordt de afstandsbediening hyperactief als de batterijen aan het minderen zijn. Test je batterijen eens, of steek er eens nieuwe in.
Badge
Heb je die afstandsbediening al lang;want het komt soms dat er veel vuil tussen kruipt en dan durven die knoppen wel eens slecht reageren.
m'n afstandstandbediening heeft gedaan. er waren toetens die opeens niet functioneerde, daar ik nieuwe batterijen in gestoken heb, plots functioneerd er niets meer, nogaaml andere batterijen geprobeerd en nog niets, de bedoeling ie stuk is !!!!!!


mvg Harry
Badge +1
Probeer eens een factory reset van je afstandsbediening en vervolgens je afstandsbediening terug in stellen. Hier vind je hoe je dit alles kan doen. Als dit niet helpt kan je in je belgacom winkel je afstandsbedining omruilen.
De afstandsbediening terug in de fabrieksinstellingen zetten





Belgacom TV-afstandsbedieningBelgacom TV-afstandsbedieningBelgacom TV-afstandsbedieningBelgacom TV-afstandsbediening
Als u wenst, kunt u uw afstandsbediening terug op de fabrieksinstellingen zetten en zo de gepersonaliseerde instellingen verwijderen. Volg hiervoor onderstaande stappen:
  1. Druk de toetsen 1 en 6 gelijktijdig gedurende 3 seconden in. De lampjes branden niet terwijl u dit doet.
  2. Na 3 seconden zal het rode lampje of het tv-lampje Image beginnen branden (afhankelijk van het model van uw afstandsbediening).
  3. Druk achtereenvolgens op de toetsen 9, 8 en 1.
  4. Uw persoonlijke instellingen verdwijnen en uw afstandsbediening staat terug op fabrieksinstelling.
  5. De afstandsbediening staat nu automatisch terug in normale gebruikersmode.



http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/televisie/kijken-op-tv/afstandsbediening/a_id/8384/related/1/c/1284,1379,1451,1476

Kan iemand me de TV code geven voor een TV toestel JVC LT-42DV1BU



Ik heb de remote control (v4) proberen universeel te maken volgens de handleiding (zowel automatisch als manueel) maar dit werkt niet voor dit TV toestel.

(ook niet met de code die vermeld staat in : http://support.en.belgacom.be/euf/assets/pdf/tv-codes-v4.pdf => JVC 4464)



Tnx

Reageer