Beantwoord

Problemen met afstandsbediening

  • 30 November 2017
  • 5 reacties
  • 820 Bekeken

Reputatie 1
twee weken geleden werkte mijn afstandsbediening niet meer. Telefonisch contact opgenomen , reset uitgevoerd en alles werkte opnieuw tot dat ik tot de vaststelling kwam dat ik niet meer kon zappen. De decoder staat in een televisiekast (achter een houten deurtje), bij de ingebruikname kon ik gewoon zappen ongeacht het houten deurtje, nu niet meer. Open ik het deurtje dan kan ik normaal zappen. Ondertussen ook nieuwe batterijen geplaatst in de hoop dat daar de oorzaak zou liggen maar neen, geen geluk. Wat kan ik ondernemen om opnieuw behoorlijk te kunnen zappen zonder telkens te moeten rechtstaan , deurtje te openen en vlakbij de decoder te moeten staan om van post te kunnen veranderen?
icon

Beste antwoord door Martin 30 November 2017, 13:09

Bekijk origineel

5 reacties

je moet je afstandsbediening terug RF mode zetten ipv IR mode wat in IR mode moet de afstandsbediening en decoder elkaar zien (vrij zicht)
Om de radiofrequenties in te schakelen, ga je op je decoder naar Menu > Instellingen > Systeem > Afstandsbediening.
Reputatie 1
dank u
Om de radiofrequenties in te schakelen, ga je op je decoder naar Menu > Instellingen > Systeem > Afstandsbediening.

Wel dicht tegen je decoder gaan staan met afstandsbediening als dit instelt.
Reputatie 1
great ! dank je wel , vanavond zal ik het uitproberen !
Reputatie 7
Badge +3
dat klopt Martin!

Reageer