Beantwoord

Problemen met activeren SIMkaart

  • 5 March 2017
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Gisteren iemand van de klantendienst aan de lijn gehad dat er problemen waren met het activeren van de Simkaarten.
Waren ermee bezig en zou tegen vanmorgen opgelost zijn.
Nog steeds geen netwerk en geen reactie van Proximus op mijn mail en prive bericht...
Wanneer geraakt dit opgelost?
icon

Beste antwoord door Muriel_016 5 March 2017, 13:00

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo, zit hier met hetzelfde probleem. Al 20h ondertussen. Heb al alles geprobeerd. Gisteren tot 2x toe naar de winkel. Klantendienst gebeld. Online chat en nu nogmaals via mail.
Dit is echt onverantwoord. Snap je frustratie
ik probeer het nu nog eens via facebook...
een pop up op de website zou ook al iets zijn zoals "beste klant, momenteel zijn er problemen met activatie van simkaarten enz...
ik heb terug netwerk...
Reputatie 5
Badge +3
Dag Vanessa,

Oprechte excuses voor het late antwoord. Is het op dit moment opgelost geraakt? Ik help je alvast erg graag verder. Zo niet kan je ons het betrokken nummer bezorgen in een PB, kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky

Reageer