Gisteren iemand van de klantendienst aan de lijn gehad dat er problemen waren met het activeren van de Simkaarten.
Waren ermee bezig en zou tegen vanmorgen opgelost zijn.
Nog steeds geen netwerk en geen reactie van Proximus op mijn mail en prive bericht...
Wanneer geraakt dit opgelost?
Bladzijde 1 / 1
Hallo, zit hier met hetzelfde probleem. Al 20h ondertussen. Heb al alles geprobeerd. Gisteren tot 2x toe naar de winkel. Klantendienst gebeld. Online chat en nu nogmaals via mail.
Dit is echt onverantwoord. Snap je frustratie
Dit is echt onverantwoord. Snap je frustratie
ik probeer het nu nog eens via facebook...
een pop up op de website zou ook al iets zijn zoals "beste klant, momenteel zijn er problemen met activatie van simkaarten enz...
een pop up op de website zou ook al iets zijn zoals "beste klant, momenteel zijn er problemen met activatie van simkaarten enz...
ik heb terug netwerk...
Dag Vanessa,
Oprechte excuses voor het late antwoord. Is het op dit moment opgelost geraakt? Ik help je alvast erg graag verder. Zo niet kan je ons het betrokken nummer bezorgen in een PB, kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Oprechte excuses voor het late antwoord. Is het op dit moment opgelost geraakt? Ik help je alvast erg graag verder. Zo niet kan je ons het betrokken nummer bezorgen in een PB, kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.