Problemen met aanmelden

  • 16 June 2011
  • 3 reacties
  • 2021 Bekeken

Hallo iedereen,

een maand geleden had ik ook al dezelfde vraag gesteld maar tot op heden blijft deze nog onbeantwoord.

Ik probeer me telkens aan te melden op mijn e-services, maar telkens verschijnt er een scherm dat stelt dat ik niet gemachtigd ben deze diensten te raadplegen voor dit nummer...

Ik heb al naar de klantendienst gebeld, die hebben mijn account verwijdert en dan moest ik een nieuwe aanmaken en zou eht zogezegd in orde zijn, nauw dat is het niet... Ik vind dit toch behoorlijk vervelend.

Kan iemand me helpen of zeggen hoe ik Eva kan contacteren zodat die eens naar mijn probleem kan kijken?


Alvast bedankt

3 reacties

Beste JonasDC,

Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., emailadres, gsm nr.)

Dan zal ik uw vraag doorsturen naar de bevoegde dienst. Zij zullen u dan een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Hallo iedereen,

Ik probeer al enkele dagen me aan te melden op mijn e-services. Telkens verschijnt er het scherm dat ik als skynet-gebruiker niet over alle diensten kan beschikken. Wanneer ik alle stapjes doorloop die aangegeven worden, lukt het nog steeds niet! Ik probeerde via mijn gsm-nummer, klantnummer belgacom, ..... maar geen doorverwijzing! Wat nu?

Alvast bedankt!

Ik moet steeds een nieuw paswoord ingeven bij het aanmelden ,vind dit wat vervelend en vraag me af of dit wel normaal is.


Een vriend van mij moet dat nooit doen,en ik doe hetzelfde als hij.


Kan er mij iemand een tip geven




mvg Carina

Reageer