Sinds dinsdag hebben wij problemen met onze internetaansluiting. Er kan geen verbinding meer gemaakt worden met ons eigen netwerk, wel met Proximus Auto Fon, maar dit valt constant aan en uit. Alle lampjes op de modem branden nochtans. Het probleem doet zich voor op 2 laptops, dus daar ligt de oorzaak alvast niet. Kunnen jullie checken of dit probleem bij Proximus ligt of bij onszelf? Wat kunnen we doen hieraan?
Bladzijde 1 / 1
Dag Delhpine,
Kan je eens een reset van de modem doen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html#/bbox3
Kan je eens een reset van de modem doen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html#/bbox3
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.