Skip to main content
Beste,



Sinds januari hebben we ineens problemen met het inloggen op onze e-services, we krijgen steeds de melding dat we ingelogd zijn als bezoeker of skynet gebruiker (en dit terwijl we vroeger steeds met hetzelfde konden inloggen). We hebben hier al verschillende keren contact gehad met de klantendienst maar daar sturen ze ons (tot men grote ergernis) van het kastje naar de muur, ook in de belgacom winkels is er niemand dat ons hiermee kan helpen!! Ze hebben al een reset gedaan, nieuwe paswoorden gegeven, maar niks werkt. Is er dan echt niemand die dit kan oplossen? Graag had ik toch enige medewerking gehad om dit op te lossen, dit is alles behalve goede service naar de klanten toe. Is het mogelijk om ons per mail of telefoon te contacteren zodat dit eindelijk in orde gebracht kan worden want ik veronderstel dat we zeker niet de enige klanten zijn die met dit probleem zitten. Alvast bedankt!

Uw login posten aub


Best inge.3401,



Kan u via privé-bericht uw gegevens even doormailen :



- telefoonnr of klantennr



- contactnr



- uw login voor de e-services



- emailadres



Ik laat dit dan nakijken door de dienst van de e-services.



Zij zullen dan terug met u contact opnemen.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer