Beste,
Ik heb een externe HDD (FREECOM) met ethernet verbinding. Als ik deze aansluit werkt de dag erna mijn PC niet meet op internet. Als ik deze aanleg als mijn pc al aangesloten is werkt het internet wel.
Moet ik iets aanpassen?
Ik heb nog een "oude" ADSL modem met met draadloos "N" kan deze aangesloten worden na mijn BBOX2 om de bereikbaarheid te verbeteren ?
Dank en vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
Bedoel je, dat je de b-box 2 als router gebruikt tussen je PC en je externe HDD ?
Toevallig geen IP adres in gebruik wat ook aan je PC wordt toegewezen?
Idd mijn B-box2 is als router gebruikt tussen PC ( draadloos ) en externe HD (kabel)
Ik heb geen idee welk IP in gebruik zou zijn ? Verdeelt de B-box normaalgezien niet de IP adressen.
Ik heb geen idee welk IP in gebruik zou zijn ? Verdeelt de B-box normaalgezien niet de IP adressen.
Inderdaad de bbox2 deelt ip-adr uit maar ik weet of die oude adsl modem (waarvan ik niets ken) ook geen adressen uitdeelt en of je die kunt uitetten . Je BBOX2 heeft adres 192.168.1.1 en je oude adsl modem/router heeft waarschijnlijk ook 192.168.1.1. ?
Je kan mss je NAS (harde schijf) een vast ip-adres proberen te geven bvb 192.168.1.20 als dat kan ?
Je kan mss je NAS (harde schijf) een vast ip-adres proberen te geven bvb 192.168.1.20 als dat kan ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.