Problemen e-Services

  • 21 September 2011
  • 7 reacties
  • 2371 Bekeken

Badge
Bij inloggen telkens "login mislukt".... De vorige dagen stonden ook alle verbindingstijden op 0.

Zijn er problemen met de e-services , of zijn jullie bezig met een update?

login fa204399


Voor de rest werkt alles perfect ( internet, telefoon, tv)


groetjes,

thiebapa

7 reacties

Badge
Ik geraak er ook niet meer op vanmorgen nog wel.
Badge
hier hetzelfde vermoed dus algemeen probleem.

Omdat ie steeds maar bleef zeggen "inloggen mislukt" heb ik zelfs de paswoordreset procedure gevolgd.

als je dan uiteindelijk bij de knop inloggen komt krijg je een pagina waar bovenaan staat: "Er is een technisch probleem."
Badge
update: is blijkbaar opgelost nu, raak er terug in
Badge
ik geraak er ook terug in nu, maar er is nog altijd een probleem met de verbindingstijden.....
Badge
Ja nu lukt het weer van zelf.Daar is al eens wat meer last geweest met e-services.Het is niet de eerste keer.
Beste thiebapa,

Ik heb uw gegevens overgemaakt aan de bevoegde dienst zodat ze het probleem van de verbindingstijden eens kunnen nakijken.

Zij zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Badge
Best Eva,


Hartelijk dank voor jouw tussenkomst. Ik werd kort na je berichtje gecontacteerd door jullie helpdesk ! Er moest een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst, wat prompt door de vriendelijke helpdeskmedewerker ( dank u Marc Peeters !) uitgevoerd werd en opgevolgd .

Deze namiddag om 15u35 was alles opgelost en de klacht afgesloten.


Bedankt voor een snelle en professionele afhandeling en een dikke pluim voor de betrokken Belgacommedewerkers, dus ook aan jou Eva !


Een zéér tevreden BGC-klant;

groetjes,

thiebapa

Reageer