Vraag

Problemen bij Proximus

  • 22 May 2017
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Sinds enkele dagen heb ik erg traag internet (3Mbps waar dit normaal boven de 50Mbps is). Dit zou kunnen komen omdat mijn internetvolume op is, maar de functies 'Mijn producten' en 'Mijn verbruik' op de website werken niet ('Er is een technisch probleem') dus ik kan dit niet controleren.
Lijntest geeft aan dat er geen problemen zijn.

Spelen er op dit moment problemen bij Proximus? En wanneer kan ik weer een normale internetsnelheid verwachten?

3 reacties

heb je ook al geprobberd met een andere browser of het dan lukt.
Anders in je browser eens de cookies/cache wissen
https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen
Geprobeerd met Chrome, Edge en Internet Explorer, en met een android telefoon. Zojuist cookies verwijderd (Chrome en Edge), maar dit heeft geen effect.
Laptop herstart en modem herstart maar dit heeft ook niet geholpen.
misschien dan toch best een privébericht versturen aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer