Sinds 1 week digitale tv via proximus.
Resultaat:
-2 films willen opnemen, slechts 1 werd opgenomen en die staat nu ook al niet meer tussen de opnames (geen items)...
-opnieuw geprobeerd om een film op te nemen, maar dan kon ik ondertussen niet op een andere zender kijken; opname werd stopgezet...
-ik kan nu helemaal niks meer opnemen... De optie'opnemen' licht wel op maar kan niet worden geactiveerd.
Wie kan helpen ???
Inderdaad veel problemen met opnames sedert de nieuwe interface.
Je kan al proberen met de decoder te rebooten door zijn netspanning even te onderbreken.
Ook kan je een factory reset doen indien je nog altijd niet kunt opnemen.
zie ook mss eens naar Bij decoder problemen
En anders mss best eens de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) niet vandaag: feestdag.
Je kan al proberen met de decoder te rebooten door zijn netspanning even te onderbreken.
Ook kan je een factory reset doen indien je nog altijd niet kunt opnemen.
zie ook mss eens naar Bij decoder problemen
En anders mss best eens de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u) niet vandaag: feestdag.
Ook ik heb dezelfde problemen hoor.
Een aantal series kan ik niet opnemen, sommige opnamen beginnen een uur te vroeg waardoor ik het eind mis ....
Ook fijn om dat dan uitgesteld te bekijken .... (not !)
Een aantal series kan ik niet opnemen, sommige opnamen beginnen een uur te vroeg waardoor ik het eind mis ....
Ook fijn om dat dan uitgesteld te bekijken .... (not !)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.