Skip to main content
In de woonkamer bezit ik een V4-decoder en heb een probleem bij het opnemen.

Als ik een programma via tv gids programmeer en de opname is gestart, kan ik niet meer van zender veranderen zonder de opname stop te zetten.

Kan dit verholpen worden door iets te wijzigen aan de instellingen ofzo ?

In de slaapkamer heb ik een V5-decoder en heb ik dit probleem niet en kan ik gewoon van zender veranderen tijdens het opnemen.



Ook is de update van de nieuwe Proximus TV op mijn V4-decoder nog altijd niet gelukt.

Op de V5-decoder is de update reeds enkele weken geleden zonder probleem gebeurd.
probeer eens door je decoder even zonder stroom te zetten als je dan wel van zender kunt veranderen



nb:

je zegt: Ook is de update van de nieuwe Proximus TV op mijn V4-decoder nog altijd niet gelukt



De update voor de nieuwe layout van de v4 decoders komt er ook ( eind dit jaar) .

voorlopig dus enkel update op v4 op pvr niveau ( opnames)

mvg sabine


Het systeem maakte een verwarring met de update die voor de v4 decoders werd gepushed ( pvr cloud) en de nieuwe interface push.. de v4 decoders momenteel enkel een update software pvr cloud.Onze excuses hiervoor.mvg sabine
Heb je die v5 recent geinstalleerd?
Ok dat kan eventueel ook een reden zijn maar het valt veel voor hoor zonder dat er decoders bijgezet worden of omgeruild worden.

Daarom dat ik voorstel om eerst eens te proberen om hem zonder stroom te zetten en dan kunnen we verder zoeken naar de andere redenen .

Reageer