Beantwoord

Problemen bij omschakeling naar Tuttimus

  • 21 december 2016
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Na 14 dagen geduld en meerdere telefoons naar de medewerkers op het nummer 080022800 sta ik precies nog geen stap verder om in te stappen naar Tuttimus (met de keuze voor een televisietoestel). Telkens weer krijg ik een medewerker die een paar handelingen stelt maar tevens aangeeft dat de vorige collega niet alles afwerkte zoals het hoorde. Enkel over de omschakeling van m'n mobiele telefonie kreeg ik al briefwisseling en die omschakeling bleek dan ook nog eens niet zoals gewenst te zijn. Gisteren nogmaals telefonisch naar de omschakeling gevraagd en opnieuw de reactie over de vorige onvolledige handelingen informatie gekregen waardoor mijn vertrouwen in een goede afloop echt wel een knauw kreeg.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 22 december 2016, 08:30

Dag Ivan71,

Dossier 40275376 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst.

Alvast mijn excuses voor de vertraging.

Groetjes,

Antonella
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Ivan71,

Dossier 40275376 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst.

Alvast mijn excuses voor de vertraging.

Groetjes,

Antonella

Reageer