Ik geraak niet op "Myproximus". Bij inloggen zegt Krijg steeds de melding:mailadres of paswoord is niet correct. Account bestaat al...
Bladzijde 1 / 1
Probeer het eens via een andere browser. Mozilla Firefox bv. Ook het wissen van je browsergeschiedenis en cookies, en het uitschakelen van Adblock en Privacy Badger bv kan helpen.
Ik ondervind geen problemen.
Meer informatie over wat te doen bij problemen vind je ook hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Ik ondervind geen problemen.
Meer informatie over wat te doen bij problemen vind je ook hier:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.