problemen belgacom TV en internet (Bbox2)

  • 24 February 2012
  • 1 reactie
  • 1076 Bekeken

Gisterenavond (donderdag 23/02/2012) zat ik te internetten toen plots mijn PC uitviel. Stroom bleef aan. In de woonkamer was digitale TV ook

uitgevallen. Mijn router (Bbox2) startte weer op maar het lampje "dsl" bleef knipperen met als gevolg geen internet en geen digitale TV.

ik heb dan eens mijn modem uit en aan gedaan, ook nog eens de stroomkabel uitgetrokken en dan alles herstart maar hetzelfde probleem

bleef bestaan (geen signaal meer van Belgacom).

Heb technische dienst opgebeld en die ging mijn lijn testen of resetten. Dit ging zo'n 15 minuutjes duren en hij ging mij zelf terugbellen.

Na 20 min., 30 min., 40min. nog niets gehoord. Ik zat ermee verveeld want ik zat juist te internetten en ging dan naar het voetbal kijken op TV.

Heb dan zelf nog eens teruggebeld en ik kreeg te horen van een computerstem dat er in de omgeving ernstige problemen waren met internet

en Belgacom TV. Voor alle duidelijkheid deelgemeente Westkapelle (8300) - regio Knokke-Heist. Ik heb dan maar maar met m'n vingers wat

zitten draaien en wat vroeger naar bed gegaan! Deze morgen stond de moden nog steeds in dezelfde status. Wederom herstart maar nog steeds

het zelfde probleem. Lees nu in de krant dat er aan de Oostkust (Blankenberge - Knokke) een probleem met een hoogspanning was maar dat

dit reeds 's avonds om 18.00H opgelost was. Mijn probleem was rond 19.30! Heeft mijn probleem hier iets mee te maken? Eva, heb jij of iemand

anders hier meer info over?

1 reactie

Ze bellen me nu van thuis dat de verbinding met Belgacom terug in orde is (wel nog probleempje met internet - verbinding is er wel). Zal dan eens

gaan kijken thuis.

Bedankt voor de reactie.

p.s. : de lampjes die branden na herstart waren : 1. powertoets natuurlijk, 2. TV lampje, 3. Wifi lampje (al flikkerde dat soms eens, maar meestal

bleef het aan, 4. dsl lampje bleef flikkeren

Reageer