problemen Belgacom TV

  • 21 February 2013
  • 2 reacties
  • 452 Bekeken


Verleden week wou de tv niet meer opstarten,kreeg telkens code 300.Duurde telkens tot de middag vooraleer ik tv kon kijken.Deze week was ik plots alle opgenomen programma's kwijt,kan tv niet meer pauzeren,serie's zijn niet meer te programmeren en programma's die ik opneem zijn maar 30 dagen beschikbaar.


Weet iemand waaraan dit zou liggen ??angry


2 reacties


















Marc, Als je wil zeker zijn of je HDD defect is bel eens naar Technische dienst 0800 22 800 want zij kunnen dit vaststellen






Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter




Reputatie 7
Badge +1


Je kunt altijd nog eens een factory reset van de modem overwegen. Die helpt meestal wel bij een Error 300. Zonuet zal het wel een hardwareprobleem zijn denk ik.



Restore to default configuration: (Bbox2 factory reset)



♦ Ofwel een Hardwarematige Reset


knopje in gaatje onderaan bbox2 met puntig voorwerp 20-tal seconden indrukken.


♦ Ofwel een softwarematige Reset
Open de BBOX Menu via de de browser

door http://192.168.1.1" target="_blank en volg de onderstaande procedure.




⇒ Menu: Advanced Settings

⇒ ⇒ Menu: Maintenance

⇒ ⇒ ⇒ click on ' Restore to default configuration '






http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10330/%7E/hoe-kan-ik-mijn-draadloze-b-box-resetten%3F" target="_blank


Tegenwoordig moet je wel het serienummer van je b-box2 invullen om te kunnen inloggen (staat onderaan op je b-box2 achter S/N).

Reageer