Vraag

Problemen: B-Box + Factuur

  • 26 juni 2017
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Beste,

Ik heb zeer recent mijn eerste factuur ontvangen.
Tot mijn verbazing was dit reeds een aanmaning van betaling van de vorige facturen.
Ik heb echter geen voorgaande facturen ontvangen, maar zou nu wel aanmaningskosten moeten betalen?

Daarnaast heb ik in de 2 eerste maanden gebruik van de internet en digitale televisie diensten nagenoeg wekelijks moeten bellen voor een niet functionerende BBox. Hier heb ik zelfs meerdere uren voor aan de lijn gehangen...

Dit gecombineert vind ik het toch teveel. Ik zou reeds moeten betalen voor diensten die ik maar gedeeltelijk gekregen heb (soms zelfs 3 dagen geen oplossing). Daarenboven nog aanmaningkosten moeten betalen voor facturen die ik niet ontvangen heb?

Uiteindelijk betaal ik toch een degelijk bedrag om mij van geen van deze problemen iets te moeten aantreken.

Graag een snelle reactie.

Mvg,
Rossan

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Rossan,

Graag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

Groetjes,

Antonella

Reageer