Vraag

Probleem via web bestellen

  • 12 December 2017
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag de Iphone 8 Plus 64Gb Space Grey bestellen (combinatie DataPhone en Mobilus, smartphone aan verminderde prijs ) via het web aangezien dit een web exclusive deal is. Ik heb al een mobiel abonnement bij Proximus maar dit zou geen probleem zijn volgens de site. Wanneer ik echter aanvink dat ik mijn nummer wil behouden en dat ik al een abonnement heb moet ik een provider selecteren uit het menu. Het probleem is dus dat Proximus hier niet tussenstaat...

Kan iemand van Proximus hierop reageren? Heb al naar de klantendienst gebeld en daar konden ze me ook niet helpen...

Mvg,

Gwen

1 reactie

Ik heb dus ook hetzelfde probleem. Ben al twee weken aan het bellen met Proximus en niemand kan je hier blijkbaar mee helpen. Heb ondertussen ook al 409 euro voor niks betaald omdat ze in de proximus shop de verkeerde provider hadden aangeduid (je kan nergens Proximus aanduiden) Nadien werd de bestelling geannuleerd. Opnieuw gebeld naar Proximus en de persoon aan de lijn zou het regelen. Alles in orde gebracht, 5 minuten nadien een mail met de bestelling van een Iphone 8 terwijl ik een Iphone 8 Plus had gevraagd. Gebeld en ze zouden de bestelling annuleren wat tot op heden nog niet gebeurd is. Ik heb al elke dag sindsdien gebeld en ze zouden me elke keer terug bellen. Ik wacht nog steeds op een telefoontje...

Blijkbaar is dit een beetje valse reclame want als Proximus klant kan je deze blijkbaar gewoon niet bestellen...

Reageer