Morgen zijn we exact 1 week overgestapt van Telenet naar Proximus ...omdat het zooooooveel beter ging zijn
Tot nu toe niks anders dan misérie, tv valt uit, geen telefoon, traaaag internet....
Gisteren technieker langsgeweest en is vertrokken met de melding dat er iets niet in orde is, maar dat het vandaag zeker in orde zou komen, 1 uur geleden gebeld met de technische dienst en die gingen binnen de 10 minuten terug bellen....
Ondertussen geen telefoon op het vast toestel en een rode led die staat te pinken op de modem, de vaste lijn is zeer belangrijk voor ons
Bladzijde 1 / 1
welke rode led pinkt er op je bbox/modem
Sorry Martin, kan nu pas antwoorden....geen internet
De rode leds van phone 1 en 2
De rode leds van phone 1 en 2
dan zou je best eens via een privébericht aan proximus vragen waarom het nog niet in orde gekomen is zoals de technieker beloofd had
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Dag Hendrik,
Heb je je bbox al eens gereset? Dan zou de telefonie terug moeten werken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Groeten,
Kim
Heb je je bbox al eens gereset? Dan zou de telefonie terug moeten werken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Groeten,
Kim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.