Vraag

Probleem raadplegen Mobiel verbruik via MyProximus site en iOS app

  • 22 June 2016
  • 9 reacties
  • 418 Bekeken

Beste allen,

Ik ben net klant geworden bij Proximus met een pack Internet Maxi, Televisie en Smart+ 25.

Nu, in het begin waren er een hele hoop problemen maar deze zijn ondertussen gelukkig opgelost:
* Ik kreeg een mail met een link om een MyProximus account aan te maken. Dit ging zonder problemen maar ik zag geen enkel product. Na contact met het Proximus team via de forums werd dit recht gezet.
* De TV overal app wou niet werken. MyProximus account had geen rechten... Opnieuw contact opgenomen met het Proximus team en dit werd keurig rechtgezet. Werkt nu ook. Top!

Maar het (hopelijk) laatste probleem waar ik nu nog mee zit is dat ik zowel op de MyProximus site als via de app op mijn GSM het mobiel verbruik niet kan opvragen. Opnieuw een privé bericht naar het Proximus team maar ondertussen al 2 weken doodse stilte... Dan maar bellen naar de klanten dienst. Werd verder geholpen en zou binnen de 3 werkdagen in orde komen. Ondertussen zijn we weer een week verder en nog steeds niet opgelost. Wie kan mij verder helpen?? Voor alle duidelijkheid, hiervoor had ik Pay & Go en kon ik mijn verbruik zonder problemen opvragen via de app op mijn GSM.

Bedankt en groetjes,
Gunther

9 reacties

stuur anders eens ee privé bericht als ze hier niet reageren naar Het Proximus Team
Dag Elsa,

Had ik reeds gedaan. Maar daar is het nu al een week stil. Ik zie wel net dat ik een mail heb gekregen van iemand van het Proximus Team dat er iets aangepast is. Spijtig genoeg werkt het nog steeds niet.
Reputatie 3
Badge
Dag Munky711,

Ik heb hiervoor terug een dossier met nr. 619595514 opgemaakt. De bevoegde dienst zal u zo snel mogelijk contacteren.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Jos
Dag Jos,

Bedankt voor de assistentie. Ik wacht geduldig af. :)

Groetjes,
Gunther
Spijtig genoeg moet ik melden dat dit steeds nog niet in orde is. 😞
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ik heb een collega gevonden die het dossier kreeg toegewezen en haar gevraagd je account te bekijken en dit te bespreken.

Sorry dat het langer duurt dan voorzien.

Groeten

Tina
Dag Tina,

Bedankt voor de hulp.

Mvg,
Gunther
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan,

nu zal het wel in orde komen.

groetjes
Ik heb een gelijkaardig probleem en probeer dit al maanden op te lossen (adhv e-mail en call center), maar nog steeds geen oplossing.

Ook na een reeks andere problemen eindelijk opgelost te krijgen (inclusief zeer hoge abonnementsafrekeningen), kan ik nog steeds mijn mobiel verbruik via mijn GSM nergens controleren, waardoor ik nog steeds boven de bundle in mijn abonnement ga (zonder tijdig een extra 500 MB te kunnen aanschaffen) en dus telkens opnieuw een zeer hoge factuur heb. Proximus heeft mij al aangegeven dat ze aan de factuur niets kunnen doen, aangezien ik zogezegd boven mijn toegelaten verbruik ga (ondanks dat ik dit dus zelf niet kan nagaan).

Hoe is dit uiteindelijk opgelost geraakt? Want ik sta op punt opnieuw te veranderen naar een andere provider, want dit is gewoon financieel belachelijk.

Groeten,
Saartje

Reageer