Sinds gisteren heb ik nu de nieuwe software.
Enkel de bediening van de PVR gaat ZEER SLECHT.
Het overschakelen van "opgenomen" naar "gepland" gaat ZEER MOEILIJK tot HELEMAAL NIET.
Er wordt ALTIJD van "opgenomen" naar "manueel" gesprongen of terug.
Heel zelden gaat hij naar "gepland".
Ook na nieuw opstarten blijft het probleem, wat heel irritant is.
Iemand een oplossing?
W.
Bladzijde 1 / 1
Heb je de decoder alk eens terug opgestart ? als dat niet helpt, kijk eens na of de batterijen van de afstandsbediening nog voldoende spanning geven (of doe dat eerst)..
ik heb dat probleem niet en het is bij mijn weten ook nog niet gerapporteerd geweest
misschien eens een volledig factory reset doen?
mvg
misschien eens een volledig factory reset doen?
mvg
ZO, nieuwe batterijen
factory reset
heropstarten
en....
NOG STEEDS HETZELFDE PROBLEEM
als ik met "CH + of -" door de programmagids surf springt deze ook veel verder als de volgende lijst
Het is alsof ik op de toets druk en de software dat alsmeerdere keren registreerd en zo verder gaat als 1 stap.
Wat nu ?
W.
factory reset
heropstarten
en....
NOG STEEDS HETZELFDE PROBLEEM
als ik met "CH + of -" door de programmagids surf springt deze ook veel verder als de volgende lijst
Het is alsof ik op de toets druk en de software dat alsmeerdere keren registreerd en zo verder gaat als 1 stap.
Wat nu ?
W.
als je meent dat het probleem zo groot is dat het niet meer werkbaar is zal je contact moeten nemen met de technische dienst
0800 22 700
en laat ons weten wat zij te zeggen hebben hierover
mvg
0800 22 700
en laat ons weten wat zij te zeggen hebben hierover
mvg
Beste Wolfpinguin,
Als u een reboot en factory reset heeft uitgevoerd kan u best contact opnemen met de technische dienst, zoals vermeld door xenne.
Mogelijk is het een defect op de decoder, maar vanwege 'x' aantal andere zaken die hiervoor de rede kunnen zijn is het makkelijker om dit telefonisch op te lossen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Als u een reboot en factory reset heeft uitgevoerd kan u best contact opnemen met de technische dienst, zoals vermeld door xenne.
Mogelijk is het een defect op de decoder, maar vanwege 'x' aantal andere zaken die hiervoor de rede kunnen zijn is het makkelijker om dit telefonisch op te lossen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.