probleem programma opnemen

  • 15 December 2010
  • 5 reacties
  • 1511 Bekeken

Op 15/12/2010 neem ik de serie "thuis" op. In het overzicht van de opgenomen programma's zien we dat "thuis" opgenomen is, maar tot mijn verbazing staat "getest op mensen" van Marcel van tilt op de harddisk.

Wat is hier nu aan de hand?

5 reacties

Hallo Guido,

Ik ondervind een gelijkaardig probleem.
Ik heb gisteren 15/12 via de TV gids de opname van "Thuis" gepland. Niet op de harde schijf van de decoder maar op de server van Belgacom(30Dagen). Bij de opnames staat "Thuis" maar als ik het wil bekijken krijg ik Marcels "Ook getest op mensen".
"De allerslimste mens" start bij "Made in Belgium". Ik heb nog niet kunnen checken of het volledige programma werd opgenomen.
Ik heb datum/tijd gecheckt op mijn TV en deze zijn correct.
Het probleempje ligt vermoedelijk bij Belgacom!
vriendelijke groeten
Argentea


Waarom opnemen als je ook "ooit gemist" en/of "net gemist" kunt raadplegen?

"Thuis" kost 2,00 euro via "ooit gemist" of het is gratis via "net gemist" als je geabonneerd bent (5,95 euro per maand voor onberperkt opvragen)
<quote="Eric">
Waarom opnemen als je ook "ooit gemist" en/of "net gemist" kunt raadplegen?


"Thuis" kost 2,00 euro via "ooit gemist" of het is gratis via "net gemist" als je geabonneerd bent (5,95 euro per maand voor onberperkt opvragen)
</quote>







Euhh... je zegt het zelf.
Beste Eric,

Het is heel vriendelijk dat u ons betalende alternatieven voorstelt. Wij kozen echter voor een gratische dienst en hopen langs deze weg een verklaring te krijgen voor het niet correct functioneren van deze dienst.
vriendelijke groeten, Argentea

Inderdaad. Opnemen van een serie zou geen enkel probleem mogen opleveren, dus waarom zou je hiervoor betalen ?

Ik heb zelf ook al een gelijkaardig probleem gehad bij het opnemen van een voetbalwedstrijd op canvas. Bleek dat de opname gestart was 10 minuten voor het programma dat voor de wedstrijd werd uitgezonden en niet 10 minuten voor de wedstrijd zelf. Aangezien dit programma +- 45 minueten duurde was ik dus de tweede helft kwijt. Waarschiijnlijk een probleem met de software op de decoder.

Reageer