probleem om opgenomen programma te bekijken

  • 30 August 2012
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Hallo,


Als ik een film uit mijn opnames wil bekijken die maar 30 dagen geldig is en ik klik op kijken komt er op het scherm 'bedankt uw programma zal dadelijk starten' maar ipv dat de film begint springt het beeld telkens weer op de pagina van mijn opnames.

Ik kan programma's met de melding '30 dagen' dus niet bekijken.

Weet iemand raad?

4 reacties

Badge
Best even je decoder zonder stroom zetten en even later terug draad in steken.Als het een v4 is kan je die schakelaar gebruiken aan de achterkant een 20 tal sec.is genoeg, mischien is het dan geklaard.
Sedert de nieuwe software charles op de v4 decoders

klik op onderstaande foto om te vergroten

DECODER V4

valt dit soms voor en een gewone reset lost niet altijd het probleem op.

Het kan zijn dat je pas na een uur of 's anderdaags weer gewoon kunt kijken na de reboot van de decoder.

groetjes, Elsa
Moest dit totaal niet werken met een reboot dan kan je een factoryreset risceren, maar hierbij zijn er al die opnames kwijt gespeeld zijn na een factoryreset vanwege de nieuwe software en zijn bugs!

factoryreset zie ricy's blog: surf naar => http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec

Elsa


Badge
Dan moet ik toch eerlijk toegeven,dat die niet goed getest is voor ze die er op gezet hebben.Want na al het geen ik hier al gelezen heb over die charles zijn de voordelen slechter dan de nadelen.En normaal moet dit andersom zijn.

Reageer