Beste
Ik kan al 2 dagen geen mails versturen via Outlook thuis. Wel via webmail en ook via smartphone (maar daar gebruik ik smtp van Mobile Vikings).
De foutmelding die ik krijg is :
Er is een interne fout opgetreden op de server voor uitgaande email (SMTP).
Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
De reactie van de server was: 554 Access denied-under investigation for spam abuse. Visit http://www.belgacom.be/spamrelay
for more info
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Ik heb reeds naar de Belgacom klantendienst gebeld en daar gavan ze met het nummer : 02 706 13 23 Dit is blijkbaar van Skynet zelf. Omdat er biljkbaar een probleem is bij Skynet. Maar de lijn is steeds bezet.
Bladzijde 1 / 1
blijkbaar staat je ip-adres op de spam-blacklists... zet eens uw modem af, je krijgt dan een nieuw ip adres en kijk of het dan gaat
graag feedback
mvg
graag feedback
mvg
5xx Under investigation for spam abuse
- Belgacom (Skynet) heeft uw ip adres of netwerk opgenomen in haar blacklist na het detecteren van spam vanop uw ip adres of netwerk. Wij dringen er dan ook op aan dit probleem ernstig te onderzoeken en de oorzaken ervan aan te pakken.
- Eenmaal het probleem opgelost is kunt u een aanvraag indienen om uw ip adres of netwerk uit onze blacklist te laten verwijderen. Hiervoor kan u bellen naar het gratis nummer 0800 93 340, van maandag tot vrijdag tussen 9h en 17h30. U kan ons ook per email bereiken via blacklist.removal@belgacom.be. Hierbij vermeldt u het geblackliste ip adres en de oorzaak van de spamming.
[/list] groetjes,
elsa
tsja Elsa, bbox2 reconnecteren en je hebt een andere ip adres ....
maar als dat niet marcheert heb ik nog iets anders dat hij kan proberen
mvg
maar als dat niet marcheert heb ik nog iets anders dat hij kan proberen
mvg
Ja, Elsa, dat had ik ook al gelezen en naartoe gebeld. Maar dat nummer is niet meer in gebruik.
Gelukkig heeft de tip van Xenne geholpen. Thx.
Vind het wel raar dat mn ip op die lijst terechtgekomen is. Misschien gebruiker die voor mij dat ip-adres had.
Gelukkig heeft de tip van Xenne geholpen. Thx.
Vind het wel raar dat mn ip op die lijst terechtgekomen is. Misschien gebruiker die voor mij dat ip-adres had.
idd, je kan pech gehad hebben van net dat ip adres toegewezen te hebben gekregen, nadeel van dynamische ip's
dank voor uw feedback
mvg
dank voor uw feedback
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.